La Fundació UAB

Torna el "Compta passes, fes salut!" per posar tota la Corporació UAB en forma

Comptapasses_edicio2

La segona edició del Repte FUAB – Empresa Saludable arribarà l’1 de juny per promoure els hàbits saludables, enfortir l’esperit d’equip i proposar nous desafiaments. Les inscripcions ja són obertes.

29/04/2026

La nova edició del Compta passes, fes salut!, que s’emmarca dins del Repte FUAB – Empresa Saludable, posarà a tota la Corporació UAB a prova. A partir de l’1 de juny, cada passa tornarà a comptar -i en equip!- durant quatre setmanes, amb nous objectius a assolir.

Amb el mateix propòsit d’enfortir la cohesió interna i promoure hàbits saludables entre les persones de la Corporació UAB, la competició es durà a terme per equips de 3 a 5 persones. 

Les inscripcions, que es poden fer de manera grupal o individual, ja són obertes a través d’aquest formulari. Només cal introduir el nom, el cognom, el correu electrònic i el nom de l’equip. En el cas de les inscripcions individuals, s’assignarà un grup a cada participant.

 

Novetats: còmput de passes i nous premis

En aquesta segona edició, el recompte de passes diàries es farà exclusivament de manera automàtica. Per tal que les passes es comptabilitzin correctament, caldrà accedir com a mínim un cop al dia a l’aplicació Steppers, ja que no hi haurà possibilitat d’introduir dades de manera manual.

L’esforç conjunt tornarà a tenir recompensa, i les passes de tothom sumaran per aconseguir un premi col·lectiu. Si assolim l’objectiu comú, la Corporació UAB farà entrega d’un donatiu solidari.

Com a novetat d’aquesta edició, també s’atorgarà un premi als tres primers equips classificats. Ben aviat us donarem a conèixer tots els detalls dels guardons.