La Fundació UAB

Serveis oberts de la Corporació UAB durant el mes d'agost de 2024

Exteriors Vila 2 i Edifici Blanc

Ja podeu consultar els serveis oberts durant el mes d'agost de 2024 de les diferents institucions i unitats de l'entorn FUAB.

23/07/2024

El període de vacances del personal de la Corporació UAB, establert al calendari laboral d'aquest any, aprovat pel Comitè de Direcció, comprèn els dies que es troben entre l'1 i el 31 d'agost del 2024.

A continuació trobareu informació dels serveis oberts de les entitats i diferents unitats i departaments de la Corporació UAB per l'agost de 2024 i les dades de contacte.

Equip de Direcció

Per contactar amb la Direcció de la Corporació UAB de l'1 al 9 d'agost i del 26 al 31 d'agost, escriviu a l'adreça electrònica: fundacio.uab@uab.cat, o bé truqueu de l'1 al 9 d'agost i del 26 al 31 d'agost.

Direcció Econòmica i Financera i de Patrimoni

Aquesta àrea prestarà servei de l'1 al 9 i del 26 al 31 d'agost, tant al Campus com a Casa Convalescència. Podeu contactar via e-mail amb economia.fuab@uab.cat i amb facturacio.fuab@uab.cat.

Direcció Jurídica i de Recursos Humans

Aquest departament estarà operatiu de l'1 al 7 i del 26 al 31 d'agost. Els seus e-mails de contacte són: direccio.juridica.rrhh.fuab@uab.catrh.fuab@uab.cat

En cas de produir-se un accident de treball, us agrairem que seguiu les instruccions descrites a l’apartat “Procediment d’actuació per accident de treball”.

Direcció de Serveis Docents

La Direcció de Serveis Docents estarà disponible els dies 1 i 2 d'agost, i del 26 al 30 d'agost a l'adreça electrònica: direccio.serveis.docents.fuab@uab.cat.

Gestió Acadèmica

Atenció presencial, telefònica i online: dies 1 i 2 d'agost (al telèfon  663 091 208 - ext 9005), i del 26 al 30 d'agost, de 8 h a 14 h, (al telèfon 93 592 97 10 - ext 7002). Per evitar esperes recomanem Servei de cita prèvia per tràmits/gestions presencials).

Atenció telefònica i online: del 5 al 9 d'agost i del 19 al 21 d'agost, de 8 h a 14 h de dilluns a divendres, al telèfon 663 089 973 (ext. 9016). I també el 22 i 23 d'agost, de 8 h a 14 h al telèfon 93 592 97 10.

Del 12 al 16 d'agost, no hi haurà atenció al públic.

La Gestió Acadèmica oferià els següents serveis mínims durant tot l'agost:

• Informació general dels estudis del centre.
  • Consultes i/o incidències sobre la Matrícula 2024.
  • Consultes, incidències i accés a estudis de Màster Oficial.
  • Consultes, incidències i accés a estudis de Formació Permanent.
  • Lliurament de títols i certificats: només les setmanes amb atenció presencial.

Les adreces institucionals per a l'atenció seran les següents:

Tot allò que no es pugui resoldre en els serveis d'agost, serà atès a partir de l'1 de setembre per ordre d'entrada.

Unitat de Pràctiques i Borsa de Treball

Es donarà assistència de l'1 al 30 d'agost només per urgències, de 8 a 14 hores, a través del correu practiques.btreball.fuabformacio@uab.cat.

Departament de Promoció i Comunicació

Podeu dirigir les vostres consultes al Departament a través de l’adreça promocio.fuab@uab.cat, els dies 1 i 2 d'agost, i també els dies 26 i 27 d'agost, de 8:30 h a 14:30h; i també els dies 1 i 2 d'agost de 14 h a 20 h.

Serveis Informàtics

Al Campus s'oferià assistència tècnica telemàtica del 5 al 23 d'agost, de 8 h a 14 h, a través del CAS de la UAB. Per qualsevol incidència contacteu amb el correu electrònic: cas@uab.cat.

Els serveis informàtics a Casa Convalescència estaran operatius igualment de l'1 al 7 d'agost i del 26 al 31 d'agost, de 9 a 15 hores. Per incidències contacteu amb el correu electrònic: informatica.cc.fuab@uab.cat.

Del 8 al 23 d'agost s'oferirà suport telemàtic a través del CAS, en horari de matí. El correu de contacte és: cas@uab.cat.

Edifici Casa Convalescència

Hi podreu contactar tot el mes d'agost als matins, de dilluns a divendres, a l'e-mailinfo.casa.convalescencia@uab.cat.

De l'1 al 16 d'agost, podeu contactar-hi de 8 h a 14 h. Del 19 al 30 d'agost, de 9 h a 15 h.

Manteniment

Els operaris de manteniment de la FUAB estaran disponibles tot el mes d'agost en horari de 8h a 14 hores. Per contactar-hi: manteniment.fuab@uab.cat.

Per a urgències fora d'aquest horari, escriviu al mateix correu, o a manteniment.vila@uab.cat.

UAB Idiomes Barcelona

UAB Idiomes Barcelona estarà operatiu de l'1 al 23 d'agost, de 9 h a 14 hores, al seu correu institucional info.idiomes@uab.cat. També oferirà servei del 26 al 30 d'agost, de 8 h a 14 h, al mateix e-mail.

Study Abroad

Estarà disponible a partir del 26 d'agost, en horari de 8 h a 14 hores.

Vila Universitària

Romandrà oberta tot el mes d'agost, oferint atenció de 8 a 22h, a través de l'e-mail vila@vilauniversitaria.com.

Per urgències fora d'aquest horari i durant els caps de setmana, podeu contactar amb el telèfon 93 581 73 13.

Fundació Hospital Clínic Veterinari

Restarà obert durant tot l'agost amb horari d'atenció de 8 a 24h. Contacte: hcv@uab.cat.