La Fundació UAB

Primeres eleccions sindicals a la FUAB

Eleccions sindicals a la FUAB
El 7 de gener de 2020 es donarà inici al procés electoral amb la constitució de la Mesa Electoral, que serà l'encarregada de gestionar el procés.

17/12/2019

La data d'inici del procés per a les primeres eleccions sindicals de la FUAB és el dimarts 7 de gener de 2020. Aquesta data és la fixada pels promotors de les eleccions en el preavís de convocatòria. En aquesta data es constituirà la Mesa Electoral, l'òrgan encarregat de convocar i portar a terme tot el procés d'eleccions dels representants dels treballadors i treballadores.

L'objectiu d'aquest procés electoral és que els treballadors i treballadores de la Fundació UAB puguin escollir els seus representants. Les persones escollides formaran part d'un Comitè d'Empresa, que serà l'ens que representarà el conjunt del personal.

S'ha habilitat al web de Personal FUAB un espai dedicat a la informació sindical i a la documentació relacionada amb el procés electoral.