La Fundació UAB

La FUAB assisteix a la 48a Conferència de la CCID

conferència CCID Estats Units

La Fundació UAB (FUAB) va ser present a la 48a Conferència Anual de "Community Colleges for International Development (CCID)" a Carolina del Sud, als Estats Units.

19/02/2024

Més de 300 delegats van assistir a la conferència sota el tema "Celebrant l'educació global: avançant en l'excel·lència i l'apoderament". Hi va haver delegacions oficials d'Irlanda, Jamaica i els Estats Units, i més de cinquanta tallers i presentacions durant tres dies.

La Dra. Katherine Caruso de Lone Star College (Texas) i Richard Turner, Coordinador Internacional de la FUAB, van presentar una sessió titulada “Educating the Universities: Developing Multi-Purpose Short-Term Exchange Programs”, mostrant com el programa Study Abroad ha obert oportunitats per a una associació internacional més àmplia entre les institucions.

Els col·legis comunitaris representen gairebé el 50% del sector d'educació superior als EUA amb més de mil col·legis i nou milions d'estudiants. S'enorgulleixen d'oferir accés obert a una població diversa i es caracteritzen per tenir estrets vincles amb universitats, escoles, grups comunitaris i empresaris.