La Fundació UAB

L’Escola de Prevenció i Seguretat Integral assisteix per tercera vegada al Security Forum

L'EPSI repeteix per tercer cop al Security Forum 2018
El centre tornarà a estar present a l’Internacional Security Conference & Exhibition de Barcelona, els dies 30 i 31 de maig, per donar a conèixer la seva oferta formativa especialitzada i professionalitzadora.

23/05/2018

Un any més, l’Escola de Prevenció i Seguretat Integral de la UAB exposarà un ventall de cursos, postgraus i màsters al 6è Security Forum de Barcelona, els dies 30 i 31 de maig, al CCIB.

El Security Forum és una esdeveniment anual que reuneix a experts i representants del sector de la prevenció i la seguretat de tots els àmbits, des de les forces de l’ordre públic fins a empreses privades. Enguany, la trobada pretén ser un espai de reflexió i intercanvi de coneixement sobre la innovació en el sector, sobretot pel que fa a les noves tecnologies, amb la presència de 65 expositors i més de 20 ponències.

Formació especialitzada per a professionals del sector

El fòrum és una oportunitat per a l’Escola per donar a conèixer les novetats del sector també en l’àmbit acadèmic, així com opcions per al reciclatge professional: “com a escola que oferim formació oficial i de formació continuada en temes de seguretat donem a conèixer als professionals aquesta formació dins el seu àmbit laboral”, tal com apuntava la directora, Montserrat Iglesias-Lucía, en un vídeo-resum de l’any anterior.

L’objectiu és ajudar a “capacitar als professionals per millorar a nivell laboral o bé especialitzar-se”, a través d’una ample oferta en postgraus, màsters i cursos d’especialització. L’Escola estarà situada a l’estand 60.

L’Escola presentarà novetats d’aquest any com el Curs en Pilots i Operadors de Drons en Seguretat i Emergència –que ja té en funcionament la seva segona edició-, o el nou Curs en Gestió de Crisi en Situacions d’Alt Risc en Seguretat.

Cada any, l’Escola dissenya píndoles formatives o programes professionalitzadors en funció de les noves demandes del sector, especialment en l’àmbit de les noves tecnologies.