La Fundació UAB

Jornada de Portes Obertes presencial de l'ESAGED, el proper 11 de maig

Jornada de Portes Obertes de l'Escola

L'ESAGED organitza una Jornada de Portes Obertes, el proper 11 de maig, a les 17 h, per presentar i informar sobre la seva oferta formativa especialitzada en Arxivística i Gestió de Documents a persones interessades en cursar els estudis de Màster Oficial, Postgrau i Cursos. Els assistents també podran conèixer in situ les instal·lacions del centre. La inscripció és oberta!

25/04/2022

L'Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents de la UAB organitza una Jornada de Portes Obertes per presentar la seva oferta formativa especialitzada en Arxivística i Gestió Documental, el proper dimecres 11 de maig, a les 17 hores, a l'aula 307.

A l'esdeveniment intervindrà Joan Pérez Ventayol, Director de l'ESAGED, Maria Aguilera, Coordinadora del Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents i Ariadna Morente, Responsable de la Formació Contínua del centre, que oferiran detalls sobre els seus programes, continguts i sortides professionals dels estudis.

També es comptarà amb la participació d'alumnat de les formacions que explicaran la seva experiència de cursar-les, i realitzaran una visita guiada a les instal·lacions de l'Escola.

Per assistir, cal que us registreu prèviament a aquest formulari.

La Jornada es celebra en el marc dels actes del 20è aniversari de l'ESAGED.