La Fundació UAB

Estrenem el butlletí mensual ‘FUABnews’ de la corporació UAB!

Butlletí FUAB
Aquest mes de juny, neix el primer canal d’informació i novetats al voltant de la Fundació i les diferents entitats que la conformen.

04/06/2018

El nou butlletí s’ha organitzat de manera que repassi l’actualitat i aporti recursos al personal de tota la corporació.

La creació d’aquesta nova eina comunicativa i transversal sorgeix de la demanda de les persones que formen part de la FUAB de poder conèixer-la millor i amb més profunditat, a través de la difusió de la tasca de cada una de les entitats, els serveis i empreses de la corporació i de les seves persones.

La renovació de la pàgina web corporativa de la Fundació UAB encapçala les notícies del primer butlletí "FUABnews". També destaquen el tancament de la primera edició del Programa REMI de la Fundació Salut i Envelliment UAB, a través d’un Workshop al Palau Macaya; la IIª Trobada d’Alumni d’Economia i Empresa; o la crònica de l’acte de clausura de la Fundació Autònoma Solidària.

El butlletí continua amb els nous apartats que integren la pàgina web de la Fundació i la Intranet del Personal FUAB. A través de la newsletter, a més, totes les persones treballadores podran estar al dia de les properes activitats i esdeveniments que tindran lloc a la comunitat a través d’una agenda mensual.

A l’apartat “Viu la FUAB”, s’ofereix una perspectiva diferent sobre la història i la labor de cada una d’aquestes parts que formen la corporació. I en aquest primer número, es convida a tots els membres de la comunitat a donar-se d’alta a la xarxa Alumni UAB!

Properament, es posarà a disposició un arxiu amb tots els butlletins mensuals que s’aniran creant.

Subscriu-te al butlletí