
El 2 de setembre de 2024 s'implanta la reorganització de l'Equip de Gestió de FUAB Formació

Al llarg d’un any, l’Equip de Gestió de FUAB Formació ha treballat en un projecte per repensar les formes d’organitzar-se i desenvolupar les seves funcions. L’objectiu: reforçar l’estructura de FUAB Formació– que inclou l’Escola FUAB Formació i el Centre de Formació Professional FUAB- per oferir un servei millor a l’alumnat i als diversos usuaris de l’edifici, i un suport més estret a l’acadèmia en la seva tasca d’organitzar i impartir els estudis i d’acompanyar els processos de l’aprenentatge.
17/07/2024
El treball s’ha desenvolupat a través de sessions d’anàlisi col·lectiva i d’entrevistes individuals, amb la consideració que es tracta d’un equip amb molta potencialitat i capaç de donar resposta a les necessitats de servei dels diferents usuaris. En el procés de millora, s’han tingut en compte les aportacions de trobades i d’entrevistes, facilitadores de l’avenç cap a la definició d’un equip més integrat, més flexible, més àgil i més transversal.
La qualitat col·lectiva del treball realitzat, l’acompliment de la normativa i la millora contínua són els motors d’un equip distribuït a partir dels perfils dels usuaris principals dels serveis: recepció i consergeria; atenció a l‘alumnat; i suport a direccions i coordinacions docents.
L‘Equip ha aprovat un Catàleg de serveis, perfilat des de la visió de l‘usuari, i ha actualitzat els processos interns per tal d‘acomplir-los amb qualitat, eficiència i revisió contínua.
Els serveis de Recepció i consergeria es distribueixen en els generals: recepció, centraleta, reserva d’espais i informació sobre ubicació i horaris de les aules, gestió d’incidències i avisos i primera atenció en cas d’emergència; d’altres específiques per al professorat i el PAS: copisteria, missatgeria, materials i suport logístic a l’aula; i d’altres per a l’alumnat en materials i suport a les pràctiques.
Entre els serveis que ofereix l’equip d’Atenció a l’Alumne destaquen: la informació dels estudis i d’accés als estudis; la gestió de la matrícula i de l’expedient i els tràmits acadèmics; la gestió de convenis de pràctiques i la borsa de treball, entre d’altres.
Respecte a les funcions que dependran de Suport a les direccions i coordinacions docents, destaquen la gestió de pagaments, les propostes de contractació i certificats docents; el suport tècnic i administratiu a acreditacions i renovacions, als processos VSMS, al fet d'assegurar la qualitat de l’Escola, i els temes de normativa, procediment i tràmits, en qualsevol àmbit de gestió. També s’encarregaran de les enquestes de satisfacció als diferents col·lectius.
A partir de setembre, l’entrada a l’edifici de FUAB Formació haurà canviat i l’equip s’instal·larà en un espai renovat i dissenyat per acompanyar l’objectiu de treballar com un equip únic i cohesionat, de manera flexible i col·laborativa.