La Fundació UAB

Concert de Nadal a Casa Convalescència

El quartet de corda interpreta el repertori del concert

El passat 19 de desembre, a les 19:30h, 65 assistents van gaudir del concert de l'Aquil·les Quartet a l'Aula Magna, amb temes de Mozart, Leonard Bernstein o Ryuichi Sakamoto, entre d'altres.

16/01/2023

Uns dies abans de Nadal, la majestuosa Aula Magna va acollir un concert del quartet de corda Aquil·les Quartet, de l'Escola Municipal de Música de Sant Andreu, compost per Eduard Stefanescu i Abel Panero als violins, Laura Martín a la viola i Aina Camps al violoncel.

Els 65 assistents van poder gaudir d'n repertori molt variat, amb música des del barroc fins al segle XX, incloent-hi mestres com Mozart, Leonard Bernstein, Ryuichi Sakamoto o Astor Piazzola, coneguts pel gran públic, i d'altres compositors com ara Jacob Gade, Erroll Garner, Johan Halvorsen, Joe Hisaishi i Arcangello Corelli. L'excel·lent acústica de la sala més emblemàtica de Casa Convalescència va permetre l'execució del concert sense necessitat d'amplificació.

Per qui no va poder ser-hi present, o per qui vulgui escoltar de nou uns fragments, podeu accedir a la gravació d'un resum del concert, que va donar el tret de sortida del nou compte d'Instagram de Casa Convalescència.