La Fundació UAB

Casa Convalescència i Alumni UAB estrenen pàgines web

Casa Convalescència i la Fundació Alumni UAB estrenen web

La seu de la UAB a Barcelona, Casa Convalescència, compta des d'ara amb una web integrada a la plataforma de la universitat, visualment més potent, i amb noves funcionalitats, com un cercador d'espais. Alumni UAB ha modificat i actualitzat la seva web per estar en línia amb els canvis en el seus funcionament i propostes als titulats.

02/12/2022

Casa Convalescència, l’edifici singular ubicat dins el recinte històric de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, declarat Patrimoni Històrico-cultural per la UNESCO, i seu de la UAB a Barcelona, ha vist la seva pàgina web completament renovada i integrada a la plataforma de continguts web de la Universitat.

El nou espai web s’estructura en tres apartats. La secció Casa Convalescència ofereix informació sobre l’edifici, la seva història i arquitectura, els seus autors i els elements constructius més destacats. Alhora, incorpora un tour virtual, una galeria fotogràfica i, en format PDF descarregable, la ruta guiada de la Casa, que es pot recórrer a través de codis QR al mateix edifici, i que aporta dades menys conegudes i informació en profunditat sobre la seva construcció, els materials emprats i com era el dia a dia de la casa quan va estar en funcionament, entre d’altres aspectes.

Un segon apartat se centra en la presència de la nostra Universitat a l’edifici, amb esment de les entitats que hi tenen seu, l’equip que el gestiona, els esdeveniments institucionals que hi han tingut lloc al llarg dels anys, i altres vessants com ara les accions en responsabilitat corporativa.

La tercera secció presenta tots els espais i serveis de la Casa, amb fitxes individuals per espai. Cada fitxa conté plànols, fotografies, informació tècnica i un formulari, per tal de facilitar el contacte dels interessats en llogar-los per hostatjar-hi alguna activitat o esdeveniment. Com a novetat, s’ha habilitat un cercador d’espais amb quatre paràmetres de cerca, un directori per plantes interactiu, i la renovada agenda d’esdeveniments de l’edifici compta amb una visualització i funcionalitats millorades i actualitzades.

Us convidem a descobrir-la: www.uab.cat/casa-convalescencia/

Alumni UAB: una web encara més al servei dels titulats

Alumni UAB, per la seva part, ha dut a terme una reformulació de continguts i visualització de la seva web. A conseqüència de l'atac informàtic d'octubre de 2021, la web havia quedat inoperativa, i es va decidir esperar a rehabilitar-la fins que es pugués publicar amb continguts nous, en línia amb els canvis en les seves propostes als titulats, que ara són gratuïtes per a tothom sense necessitat de pagar una quota Premium.

A la vegada, s'ha dut a terme una reestructuració de la portada, que porta a primer pla els quatre pilars de l'oferta Alumni: activitats de mentoria, de networking, ofertes laborals i beneficis.

Vegeu-la a www.uab.cat/alumni