![Sessió formativa a la Sala de Revistes](/Imatge/753/599/IMG_Thumbnail_ActivitatsFormatives2023.png)
Actualització del Protocol de Continuïtat de l'Activitat Laboral
![Noia treballant amb mascareta](/Imatge/743/668/IMG_continuitat480.png)
La Corporació UAB ha adequat aquest mes de setembre el Protocol de Continuïtat de l'Activitat Laboral amb les noves instruccions de les autoritats sanitàries.
23/09/2021
El document recull les principals mesures i normatives per a la prevenció de la Covid-19 en referència a l’organització del treball, l’ús d’espais i elements comuns, i les actuacions i accions per a la prevenció per part del personal, entre d’altres.
Entre els principals canvis, s’ha adaptat la prestació de serveis de manera presencial, combinant les modalitats de treball presencial i a distància. La jornada laboral també torna i serà l’ordinària, tant en modalitat presencial com a distància.
Pel que fa al registre de jornada, només estaran habilitats els terminals amb el lector de targetes sense contacte físic i es podrà continuar fent des de l’ordinador mitjançant l’aplicatiu MyWebTime.
Els menjadors i els offices ja estan oberts seguint les mesures de seguretat establertes per les autoritats sanitàries per al control d’aforament i ús dels elements comuns. Les màquines de vending, cafeteres, microones, neveres i fonts d’aigua també estan en funcionament.
També s’han modificat les mesures que han d’aplicar les persones treballadores, en cas d’haver estat en contacte estret (convivents, familiars i/o persones que hagin estat en el mateix lloc que un cas mentre aquest/a presentava símptomes).
Per a més informació, podeu consultar el document sencer: Pla de Continuïtat de l’Activitat Laboral