Sol·licita l'admissió al programa: Inscriu-te!
El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per a sol·licitar l'admissió, has d'inscriure't: pots fer-ho online i recorda que has de pujar la documentació requerida.
En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d'inscripció, la direcció pot ampliar-la.
Inscripció online
Molt important: abans de fer la teva inscripció a l'aplicatiu, has de llegir amb atenció la informació que trobaràs en aquesta pàgina per tenir preparada la documentació requerida i confirmar que compleixes amb els requisits d'accés i que el procés d'inscripció està obert.
L'aplicatiu et demanarà que especifiquis el tipus d'estudi (màster, diploma o curs) i els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols inscriure. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 5285 i Edició: 101
Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:
- Inscripció amb NIU: si ets estudiant de la UAB i recordes el teu NIU i paraula de pas:
- Inscripció sense NIU: si no ets estudiant de la UAB o no recordes el teu NIU i paraula de pas (si tens dubtes, consulta el manual REGISTRA'M):
Dates d'inscripció
del 20/11/2025 al 25/01/2026
Documentació requerida
- DNI, NIE o TIE (escanejat per les dues cares) o passaport vigent
Requisits d'accés
Tenir entre 25 i 64 anys.
Tenir nacionalitat espanyola o residència fiscal a Espanya.
Tenir titulació de grau o llicenciatura.
Criteris de selecció
L'admissió es farà per ordre de preinscripció fins arribar al número màxim de places.
En cas de que la demanda superi l'oferta, es prioritzaran persones amb titulació de postgrau o màster.
Cal adjuntar CV breu, especificant l'experiència prèvia o actual en gestió, coordinació o direcció de persones en qualsevol àmbit organitzacional.