Sol·licita l'admissió al programa: Inscriu-te!

El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per a sol·licitar l'admissió, has d'inscriure't: pots fer-ho online i recorda que has de pujar la documentació requerida.

En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d'inscripció, la direcció pot ampliar-la.

Inscripció online

Molt important: abans de fer la teva inscripció a l'aplicatiu, has de llegir amb atenció la informació que trobaràs en aquesta pàgina per tenir preparada la documentació requerida i confirmar que compleixes amb els requisits d'accés i que el procés d'inscripció està obert.

L'aplicatiu et demanarà que especifiquis el tipus d'estudi (màster, diploma o curs) i els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols inscriure. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 5285 i Edició: 101

Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:

 

Dates d'inscripció

del 20/11/2025 al 25/01/2026

Documentació requerida

- DNI, NIE o TIE (escanejat per les dues cares) o passaport vigent

Requisits d'accés

Tenir entre 25 i 64 anys.
Tenir nacionalitat espanyola o residència fiscal a Espanya.
Tenir titulació de grau o llicenciatura.

Criteris de selecció

L'admissió es farà per ordre de preinscripció fins arribar al número màxim de places.
En cas de que la demanda superi l'oferta, es prioritzaran persones amb titulació de postgrau o màster.
Cal adjuntar CV breu, especificant l'experiència prèvia o actual en gestió, coordinació o direcció de persones en qualsevol àmbit organitzacional.