Sol·licita l'admissió al programa: Inscriu-te!

El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per a sol·licitar l'admissió, has d'inscriure't: pots fer-ho online i recorda que has de pujar la documentació requerida.

En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d'inscripció, la direcció pot ampliar-la.

Inscripció online

Molt important: abans de fer la teva inscripció a l'aplicatiu, has de llegir amb atenció la informació que trobaràs en aquesta pàgina per tenir preparada la documentació requerida i confirmar que compleixes amb els requisits d'accés i que el procés d'inscripció està obert.

L'aplicatiu et demanarà que especifiquis el tipus d'estudi (màster, diploma o curs) i els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols inscriure. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 5103 i Edició: 101

Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:

 

Dates d'inscripció

del 01/03/2025 al 25/06/2025

Documentació requerida

- DNI, NIE o TIE (escanejat per les dues cares) o passaport vigent

- Persones entre 25 i 64 anys que tinguin estudis o experiència professional en l'àmbit educatiu.
- Nacionalitat espanyola o residents fiscals a l'estat espanyol.
- Titulació universitària vinculada amb la docència (Grau en Educació Primària o Màster de Formació de Professorat).

Requisits d'accés

- Persones entre 25 i 64 anys que tinguin estudis o experiència professional en l'àmbit educatiu.
- Nacionalitat espanyola o residents fiscals a l'estat espanyol.
- Titulació universitària vinculada amb la docència (Grau en Educació Primària o Màster de Formació de Professorat).

Criteris de selecció

Nivell de Competència Digital Docent: Es valorarà:

- Nivell B1 o superior acreditat amb certificat corresponent.
- Haver cursat formació en competència digital docent. Aportar certificat de compleció dels cursos de formació corresponents.
- Exercir com a coordinador TAC d'un centre educatiu. Aportar document "faig constar" signat pel director/a del centre.

Haver estat professionalment actiu com a mestre/a o professor/a durant el present curs acadèmic.

Si després d'aplicar els criteris de selecció hi ha més candidats que places, s'atorgaran per ordre d'inscripció.