Sol·licita l'admissió al programa: Inscriu-te!
El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per a sol·licitar l'admissió, has d'inscriure't: pots fer-ho online i recorda que has de pujar la documentació requerida.
En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d'inscripció, la direcció pot ampliar-la.
Inscripció online
Molt important: abans de fer la teva inscripció a l'aplicatiu, has de llegir amb atenció la informació que trobaràs en aquesta pàgina per tenir preparada la documentació requerida i confirmar que compleixes amb els requisits d'accés i que el procés d'inscripció està obert.
L'aplicatiu et demanarà que especifiquis el tipus d'estudi (màster, diploma o curs) i els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols inscriure. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 5100 i Edició: 101
Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:
- Inscripció amb NIU: si ets estudiant de la UAB i recordes el teu NIU i paraula de pas:
- Inscripció sense NIU: si no ets estudiant de la UAB o no recordes el teu NIU i paraula de pas (si tens dubtes, consulta el manual REGISTRA'M):
Dates d'inscripció
del 27/03/2025 al 14/09/2025
Documentació requerida
- DNI, NIE o TIE (escanejat per les dues cares) o passaport vigent
- Els participants han de tenir entre 25 i 64 anys.
- Els participants han de tenir nacionalitat espanyola o residència fiscal a Espanya.
- Títol de grau universitari (o equivalent), si se'n disposa.
- En cas d'estar treballant, full de serveis o un certificat del centre.
Requisits d'accés
- Els participants han de tenir entre 25 i 64 anys.
- Els participants han de tenir nacionalitat espanyola o residència fiscal a Espanya.
- Títol de grau universitari (o equivalent), si se'n disposa.
- En cas d'estar treballant, full de serveis o un certificat del centre.
Criteris de selecció
En cas que hi hagi més sol·licituds que places disponibles, es donarà prioritat als participants que tinguin un grau universitari (o equivalent). Caldrà presentar el títol o el resguard del mateix. En cas que la mesura anterior no sigui suficient i hi continuï havent excés de demanda, es prioritzaran les persones que estiguin en actiu treballant amb infants de 0 a 6 anys. Caldrà demostrar-ho a través d'un full de serveis o un certificat del centre.
En el cas que, un cop feta aquesta selecció, s'excedeixin igualment les places disponibles, se seguirà l'ordre de preinscripció i es convidarà a les persones interessades que queden fora de l'edició a venir en altres grups d'aquesta formació.