Mòdul 1. DE Estratègia, Creativitat i Màrqueting Digital
Assignatura | Crèdits | Caràcter |
---|---|---|
Planificació estratègica de la comunicació digital |
9 ECTS |
Obligatòria |
Creativitat aplicada a lentorn digital |
6 ECTS |
Obligatòria |
Màrqueting digital |
9 ECTS |
Obligatòria |
Campanya de comunicació digital |
6 ECTS |
Obligatòria |
Mòdul 2. 2n bloc
Assignatura | Crèdits | Caràcter |
---|---|---|
Fonaments d'investigació en comunicació digital |
9 ECTS |
Obligatòria |
Recerca amb bases de dades i recursos documentals |
6 ECTS |
Obligatòria |
Anàlisi de Dades de Màrqueting i Eines Estadístiques |
6 ECTS |
Obligatòria |
Treball final de màster |
9 ECTS |
Obligatòria |
Itineraris
El Màster de Formació Permanent en Estratègia, Creativitat i Eines de Màrqueting Digital es pot cursar mitjançant dues opcions:
- Matricular el Màster de Formació Permanent sencer.
- Matricular el Diploma d'Especialització en Estratègia, Creativitat i Eines de Màrqueting Digital i, un cop superat, matricular la 2a part de Màster de Formació Permanent (30 crèdits)
Programes relacionats
Postgrau en Estratègia, Creativitat i Màrqueting Digital (Presencial)
Curs en Anàlisi de Dades de Màrqueting i Eines Estadístiques (Presencial)
Curs en Creativitat Aplicada a l'Entorn Digital (Presencial)
Curs en Màrqueting Digital (Presencial)
Curs en Planificació Estratègica de la Comunicació Digital (Presencial)
Curs en Recerca amb Base de Dades i Recursos Documentals (Presencial)
Competències bàsiques
- Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.- Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relatius al seu camp d'estudi.
- Que els estudiants siguin capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- Que els estudiants sàpiguen comunicar les seves conclusions amb els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- Que els estudiants tinguin les habilitats d'aprenentatge que els permetin continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran mesura autodirigida o autònoma.
Competències específiques
Resultats d'Aprenentatge
- KT01: Definir conceptes, models, eines i metodologies fonamentals del màrqueting digital; des de la planificació estratègica fins a l'execució i medició de campanyes, passant pels processos creatius, la investigació de mercats i l'aplicació de les tecnologies digitals.
- KT02: Identificar el procés de disseny i execució d'estratègies de màrqueting digital integrals, eficaces i personalitzades, en format de campanya publicitària: anàlisi d'entorn, identificació d'oportunitats, definició d'objectius, segmentació d'audiències, selecció de canals i optimització segons els resultats.
- KT03: Descriure els processos creatius i les diferents tècniques de generació d'idees, i la seva aplicació al màrqueting digital en forma de conceptes, campanyes, continguts i experiències d'usuari innovadores.
- KT04: Interpretar conceptes i metodologies de recerca acadèmica, així com de recursos bibliogràfics i d'anàlisi estadística de dades, per a l'elaboració rigorosa d'una investigació de caràcter científic.
- ST01: Preparar comunicacions, de manera clara, concisa i persuasiva, sobre idees i conceptes complexos tan a audiències especialitzades com a públics més generals.
- ST02: Produir una àmplia varietat de continguts digitals (textos, gràfiques, vídeos) adaptats a diferents plataformes i formats, i avaluar el seu impacte.
- ST03: Analitzar de manera crítica i creativa la identificació de problemes, generació d'idees innovadores i desenvolupament de solucions originals i efectives, tot adaptant-se a les constants evolucions de l'àmbit digital.
- ST04: Aplicar una àmplia gamma d'eines digitals i tècniques d'investigació per a recopilar, processar i transformar grans volums de dades en informació rellevant.
- CT01: Idear plans de comunicació digital complets, des de la fase d'investigació i planificació fins a l'execució i medició de resultats.
- CT02: Generar idees originals i disruptives, transformar-les en conceptesconcrets i comunicables, i adaptar-les a les necessitats reals del mercat i a les últimes tendències tecnològiques.
- CT03: Investigar de manera rigorosa i sistemàtica, tot aplicant les metodologies i tècniques adequades per a obtenir informació rellevant, interpretar-la i poder prendre decisions informades.
Títol que s'obté
Màster de Formació Permanent en Estratègia, Creativitat i Màrqueting Digital