- Màster de Formació Permanent UAB
- Codi de l'estudi: 2200/18
- 18a edició
- Modalitat: Online
- Crèdits: 60 ECTS
- Inici: 21/10/2024
- Final: 22/12/2025
- Places: 40
- Orientació: Professional
- Preu: 4800 €
- Idioma de docència: Castellà
- Lloc: En línia
Què podràs aconseguir cursant aquest màster?
- Fer un salt en la teva carrera professional gràcies a la interacció amb companys de tot el món i al networking amb reconeguts professionals en actiu.
- Aprendràs a treballar una òptima combinació entre eines offline i online creant un ecosistema de comunicació dinàmic, innovador i diferenciador entre la marca i els seus públics.
- Aplicar conceptes mitjançant la recreació de situacions reals agència-client, potenciant aptituds i soft skills altament demandades en entorns professionals competitius.
- Enfortiràs el teu perfil professional analitzant estratègies de notorietat global presentades per directius dels propis headquarters de les millors agències globals, a través del nostre programa formatiu opcional a Estats Units.
- Potenciaràs el teu lideratge i habilitats interpersonals per a la presa de decisions estratègiques encertades.
- Tindràs accés a material de treball, incloent-hi conferències i continguts online, exclusiu i enfocat cap a l'especialització professional.
- Apostem per la internacionalització, potenciant el teu networking professional/personal, oferint-te la possibilitat de conèixer de primera mà la metodologia de treball d'agències de comunicació internacionals.
- Docència i avaluació 100% online.
Sortides professionals
Com a professionals de la comunicació, en el següent tipus d'empreses: agències i consultores de relacions públiques, agències de comunicació, departaments de comunicació corporativa, departaments de relacions públiques internes, gestió d'esdeveniments corporatius, departament de màrqueting, brand manager, Direcció de Comunicació , Direcció de Comptes (agència), gestor de patrocini i mecenatge.Pràctiques
El programa ofereix als seus alumnes la possibilitat de realitzar pràctiques professionals en gabinets de comunicació, empreses de Relacions Públiques i departaments de Comunicació. Aquestes pràctiques són de caràcter optatiu i s'estableixen sota conveni.
El nombre d'ofertes de pràctiques està en funció de les necessitats de les empreses amb les que col.labora el programa.
Des de la coordinació es fa un exhaustiu seguiment per assegurar que les pràctiques que realitzen els nostres alumnes estan d'acord amb els continguts, donat que són complementàries a la formació que s'ofereix en el programa.
L'objectiu d'aquestes és que l'alumne pugui veure aplicats els coneixements que s'imparteixen en la realitat professional.
Algunes de les funcions que desenvolupa l'alumnat a les pràctiques, són les següents:
- Redacció de notes de premsa, trucades a periodistes.
- Redacció de continguts per a mitjans socials (blogs corporatius de clients, pàgines corporatives en xarxes com Facebook, Linkedin, Twitter).
- Actualització de bases de dades de periodistes i mitjans.
- Interacció via email, comentaris i twitter amb blocaires i influenciadors.
- Assistència en l'organització d'esdeveniments de clients i esmorzars de premsa.
Beques i ajuts
Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Contacte
Jesica Menendez
Telèfon: 935814468