Assignatura | Crèdits | Caràcter |
---|---|---|
Agencia. Bases, fonament i gestió |
9 ECTS |
Obligatòria |
Construcció de marques. Gestió de comptes internacionals |
6 ECTS |
Obligatòria |
Planificació estratègica. Account planner |
9 ECTS |
Obligatòria |
El procés creatiu en comptes |
9 ECTS |
Obligatòria |
Comunicació 360º i innovació en màrqueting i noves tecnologies |
6 ECTS |
Obligatòria |
Gestió del Budget publicitari |
6 ECTS |
Obligatòria |
Treball fi de màster |
15 ECTS |
Obligatòria |
Competències bàsiques
- Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.- Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relatius al seu camp d'estudi.
- Que els estudiants siguin capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- Que els estudiants sàpiguen comunicar les seves conclusions amb els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- Que els estudiants tinguin les habilitats d'aprenentatge que els permetin continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran mesura autodirigida o autònoma.
Competències específiques
En finalitzar el programa l'estudiant serà capaç de:
- Realitzar la planificació estratègica de campanyes publicitàries a partir d'uns objectius de màrqueting i d'unes necessitats comunicatives de les organitzacions.
- Ampliar els seus coneixements de les fases del procés publicitari
- Reconèixer i aplicar les fases de presa de decisions per part del departament de màrqueting de l'empresa anunciant.
- Desenvolupar la seva capacitat creativa, no només en l'àmbit específic de la creativitat publicitària, sinó també la creativitat aplicada a les estratègies de màrqueting i de publicitat.
- Gestionar amb èxit estratègies publicitàries eficaces.
- Reforçar les seves capacitats de gestió i de visió global i integradora en l'agència de publicitat i al departament comercial i de màrqueting de l'empresa anunciant.
- Desenvolupar una visió global i integradora de l'agència de publicitat i dels departaments de màrqueting de les organitzacions.
- Desenvolupar les habilitats i aptituds necessàries en l'àrea de la direcció de comptes.
- Establir una major connexió amb la realitat del mercat, a través dels coneixements adquirits.
- Identificar i segmentar correctament els públics objectius més idonis per al desenvolupament de les campanyes de publicitat.
- Gestionar correctament els pressupostos de màrqueting i de publicitat.
Competències transversals
- Millorar i desenvolupament d'habilitats directives i de presa de decisions, capacitat de treballar en equip a través de la resolució de casos, desenvolupament de la capacitat investigadora, etc.
- Desenvolupar les habilitats de comunicació tant oral com escrita.
- Desenvolupament de la retòrica que afecta a la capacitat del líder que busca l'assoliment dels seus objectius.
- Millorar les dots de persuasió i convenciment en el desenvolupament de les habilitats en tècniques de negociació.
- Solucionar situacions problemàtiques.
- Reforçar la seva autonomia a l'hora de prendre decisions.
- Incrementar l'acceptació de responsabilitats.
- Millorar la presa de decisions, adaptades als reptes empresarials.
- Desenvolupar i aplicar les seves habilitats de lideratge
- Desenvolupar les seves capacitats d'anàlisi i de síntesi.
Títol que s'obté
Màster de Formació Permanent en Direcció de Comptes Publicitaris.