- Màster de Formació Permanent UAB
- Codi de l'estudi: 4879/1
- 1a edició
- Modalitat: Presencial.
- Crèdits: 60 ECTS
- Inici: 15/10/2024
- Final: 30/06/2025
- Places: 30
- Orientació: Professional
- Preu: 5604 €
- Idioma de docència: Castellà
- Lloc: Facultat de Ciències de la Comunicació
El Màster en Direcció d'Art i Comunicació visualitza la figura d'aquest professional des d'una perspectiva integral i completa. El director d'art està present en l'àmbit de la publicitat i de les relacions públiques i de la comunicació de les organitzacions, però també en l'entorn de la comunicació audiovisual i el cinema.
L'objectiu del màster és formar professionals amb capacitat de generar missatges visuals i donar resposta a tots aquests àmbits a través del coneixement de les diferents estratègies gestionant totes les eines necessàries per ser capaç de conceptualitzar, visualitzar i implementar propostes estètiques globals.
Els continguts s'estructuren en quatre unitats: publicitat, branding, fotografia i audiovisual. De forma transversal en cada mòdul es tractaran els elements propis de definició de públics o targets, així com els elements estratègics en la definició conceptual del missatge visual a crear. D'altra banda, es tindran en compte les diferents eines de disseny i de la comunicació i
la creativitat, els elements digitals i la tecnologia, el paper de la intel·ligència artificial en l'evolució de sector de la comunicació i els formats o suports en els quals es presenta cada
projecte.
Amb l'evolució tecnològica també s'obren nous perfils professionals als departaments de màrqueting o comunicació de diverses organitzacions.
L'objectiu del màster és formar professionals amb capacitat de generar missatges visuals i donar resposta a tots aquests àmbits a través del coneixement de les diferents estratègies gestionant totes les eines necessàries per ser capaç de conceptualitzar, visualitzar i implementar propostes estètiques globals.
Els continguts s'estructuren en quatre unitats: publicitat, branding, fotografia i audiovisual. De forma transversal en cada mòdul es tractaran els elements propis de definició de públics o targets, així com els elements estratègics en la definició conceptual del missatge visual a crear. D'altra banda, es tindran en compte les diferents eines de disseny i de la comunicació i
la creativitat, els elements digitals i la tecnologia, el paper de la intel·ligència artificial en l'evolució de sector de la comunicació i els formats o suports en els quals es presenta cada
projecte.
Sortides professionals
El programa del Màster en Direcció d'Art i Comunicació forma alumnes en l'àmbit de la Direcció d'Art de forma transversal oferint un ampli ventall de sortides professionals, als departaments creatius de les agències de publicitat, a estudis de disseny o de gestió de branding, als departaments de disseny de producció, de fotografia o de direcció d'art de productores.Amb l'evolució tecnològica també s'obren nous perfils professionals als departaments de màrqueting o comunicació de diverses organitzacions.
Pràctiques
Els màsters i postgraus propis de la UAB poden preveure o facilitar la realització de pràctiques acadèmiques externes en empreses o institucions amb la finalitat que l'estudiant assoleixi un grau d'experiència professional que li faciliti la inserció o la promoció en l'àmbit laboral.
Per a aquest estudi, són possibles les pràctiques no curriculars (optatives):
- No curriculars
Com a alumne matriculat a la UAB, disposes d’accés al portal de l'ocupació de la Universitat, el Servei d'Ocupabilitat mitjançant el qual pots participar en processos de selecció, tant per a estades de pràctiques no curriculars com per aconseguir un contracte de treball. En ambdós casos, cal que t’inscriguis a l’aplicació Nexus.
Beques i ajuts
Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Contacte
Guillem Marca Frances