Assignatura | Crèdits | Caràcter |
---|---|---|
Communication and education in the knowledge society |
10 ECTS |
Obligatòria |
Educational media |
10 ECTS |
Obligatòria |
Management and Project Management |
15 ECTS |
Obligatòria |
Multimedia production |
15 ECTS |
Obligatòria |
Master's disertation |
10 ECTS |
Obligatòria |
Competències bàsiques
- Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.- Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relatius al seu camp d'estudi.
- Que els estudiants siguin capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- Que els estudiants sàpiguen comunicar les seves conclusions amb els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- Que els estudiants tinguin les habilitats d'aprenentatge que els permetin continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran mesura autodirigida o autònoma.
Competències específiques
En finalitzar el màster de formació permanent l'alumnat haurà de ser capaç de:
- Dirigir projectes i mitjans educatius culturals.
- Elaborar un guió educatiu en qualsevol mitjà.
- Impartir docència i promoure activitats en el camp de l'alfabetització digital i mediàtica.
- Dissenyar i programar un currículum i projectes educatius.
- Contextualitzar i comentar un text científic.
- Analitzar críticament un text comunicatiu.
- Crear un guió de continguts.
- Crear un format de programa educatiu en qualsevol mitjà.
- Crear un guió educatiu per a ràdio.
- Crear un guió educatiu per a televisió.
- Crear guió educatiu per a suport multimèdia
- Dissenyar i desenvolupar una campanya educativa
- Dirigir centres d'alfabetització digital i mediàtica.
- Dominar les pautes per a la contextualització/especificació d'un projecte educomunicatiu.
- Adquirir habilitats per a planificar un projecte educomunicatiu.
- Avaluar un projecte educatiu.
- Conèixer el concepte i l'abast de la web 2.0 en l'exercici professional del periodisme.
- Conèixer les principals eines que conformen la web 2.0 i reflexionar sobre les seves possibles aplicacions a l'àmbit comunicatiu.
Competències transversals
L'alumnat ha d'estar capacitat per:
- Recerca i la documentació científica sobre les matèries del programa.
- Dirigir equips de treball multidisciplinars.
- Elaborar una estimació pressupostària.
- Poder aplicar estratègies pedagògiques en la dinamització de classes d'alfabetització digital.
Títol que s'obté
Lifelong Learning Master's degree Communication and Education