Sol·licita l'admissió al programa: Inscriu-te!
El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per a sol·licitar l'admissió has d'inscriure't: pots fer-ho online o presencialment i en els dos casos hauràs d'aportar la documentació requerida.En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d'inscripció, la coordinació pot ampliar-la.
Inscripció online o presencial
Pots sol·licitar l'admissió de manera online o presencial.
Inscripció online:
Escaneja prèviament la documentació requerida per a tenir-la a punt.
L'aplicatiu et demanarà que especifiquis els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols inscriure. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 2974 i Edició: 13
Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:
- Inscripció amb NIU: si ets o has sigut estudiant de la UAB i recordes el teu NIU i paraula de pas (si tens dubtes, consulta el manual d'inscripció a la part inferior d'aquesta pàgina):
- Inscripció sense NIU: si no ets estudiant de la UAB o no recordes el teu NIU i paraula de pas (si tens dubtes, consulta el manual del NIU i el manual d'inscripció):
Si tens cap dubte, envia'ns un correu electrònic a formacio.continua.fuabformacio@uab.cat o truca'ns al 93 592 9710.
Inscripció presencial:
També pots inscriure't en persona, venint a la secretaria acadèmica de FUAB Formació, edifici blanc, planta baixa, campus de la UAB. Consulta el mapa i horaris. Telèfon: 93 592 9710; mail: formacio.continua.fuabformacio@uab.cat
Dates d'inscripció
del 02/05/2023 al 01/12/2023
Documentació requerida
- Títol de grau universitari o equiparable
- Expedient acadèmic
- DNI, NIE (escanejat per les dues cares) o passaport vigent
- Fotografia mida carnet (176 x 220 px. en format jpg)
Els estudis van dirigits a persones vinculades als següents colectius professionals i àmbits del coneixement:
- Llicenciats, diplomats o graduats relacionats amb la protecció civil.
- Professionals de la protecció civil amb titulació universitària: membres de les Administracions Públiques amb competències en la matèria i personal d'empreses públiques afectades o privades que gestionen titularitats públiques que puguin incidir en el cas d'una situació d'emergència.
La direcció del postgrau valorarà els següents aspectes:
- Currículum Vitae.
- Actuació professional en el camp de la seguretat privada.
- Interès en la iniciació professional del candidat.
Requisits d'accés
- Llicenciats, diplomats o graduats d'àmbits relacionats amb la protecció civil.
- Professionals de la protecció civil amb experiència laboral i titulació universitària.
- Membres de les administracions públiques amb competències en la matèria.
- Membres d'empreses públiques afectades o privades que gestionin titularitats públiques que puguin incidir en el cas d'una situació d'emergència.
Criteris de selecció
La direcció del postgrau valorarà els següents aspectes:
- Currículum Vitae.
- Actuació professional en el camp de la seguretat privada.
- Interès en la iniciació professional del candidat.
- Ordre d'inscripció.
Comunicació de l'admissió
El resultat de l’admissió el rebràs, de manera personalitzada, a l'adreça de correu electrònic que indiquis quan facis la inscripció. En aquest correu se t’indicarà com has de procedir per formalitzar la matrícula.
La resolució no es publica al web; les comunicacions són per correu electrònic.
Revisa la safata de correu brossa del teu correu electrònic. De vegades, els missatges poden entrar com a correu brossa.