Especialització en Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience

Formació online especialitzada en tècniques i estratègies de màrqueting per gestionar projectes turístics que creïn valor i experiències sostenibles per obtenir la satisfacció del client

  • Diploma d'Especialització UAB
  • Codi de l'estudi: 4329/5
  • 5a edició
  • Modalitat: Online
  • Crèdits: 30 ECTS
  • Inici: 13/01/2025
  • Final: 31/07/2025
  • Places: 35
  • Orientació: Professional
  • Preu: 2675 €
  • Preu especial 2541 €
    Col·lectiu d'aplicació: Alumni UAB graduats o màster
    Preu especial 2595 €
    Col·lectiu d'aplicació: Alumni FUAB de Cursos o mòduls
  • Idioma de docència: Castellà
  • Lloc: Online FUAB Formació
42 Postgrau Revenue Management - Carme Ruiz Aguado

Aquest itinerari forma a les persones responsables i/o directives de projectes aportant eines en les àrees de Revenue Management, Màrqueting, Vendes i Customer Experience perquè puguin analitzar, dirigir, desenvolupar, implantar i fer un seguiment a projectes turístics amb una estratègia integral, que responguin a la demanda empresarial de crear valor i experiències sostenibles per obtenir una alta satisfacció per part del client.

El coneixement i domini d'un conjunt d'habilitats i tècniques innovadores és indispensable per poder gestionar amb eficiència i eficàcia cada àrea específica d'aquests projectes.

Objectius:

  • Capacitar als gestors digitals integrats en equips directius per donar resposta al repte de la digitalització en les empreses del sector turístic.
  • Dotar d'eines especialitzades per la gestió digital del sector turístic i hoteler per resoldre la complexitat dels canvis als quals les organitzacions s'enfronten en un mercat internacional.
  • Adquirir una visió integral de la gestió empresarial, orientada als mercats mundials.

Dirigit a titulats universitaris, preferiblement d'àrees de coneixement afins al màster.

Sortides professionals

- Project Managers, directius, gestors i responsables de les àrees de:
- Màrqueting i Vendes
- Revenue Management
- Qualitat
- Gestió i Servei al Client
- Innovació
- Recursos Humans
- Direcció Comercial i Relacions Internacionals
- Consultors/es i agents especialitzats en turisme
- Directius de Pimes Turístiques i Hoteleres
- Altres professionals de l'àmbit del sector turístic i hoteler

Els màsters i postgraus propis de la UAB poden preveure o facilitar la realització de pràctiques acadèmiques externes en empreses o institucions amb la finalitat que l'estudiant assoleixi un grau d'experiència professional que li faciliti la inserció o la promoció en l'àmbit laboral...

Aquestes pràctiques poden ser curriculars (obligatòries) o no curriculars (optatives).

  • Curriculars
    Les pràctiques curriculars són aquelles que s’inclouen al currículum dels estudis i, per tant, cal superar-les per obtenir la titulació. La coordinació del teu programa t’explicarà el detall de com, on i en quines condicions cal realitzar-les.
  • No curriculars
    Les pràctiques extra curriculars són les que no s’inclouen al currículum dels estudis. Pots optar a fer-les de més a més. La coordinació del teu programa t’explicarà el detall de com, on i en quines condicions es poden realitzar.
     

Beques i ajuts

En el portal de beques de la UAB trobareu informació sobre convocatòries d'ajuts, beques, premis o subvencions destinats a la comunitat universitària..

Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

FUAB Formació. Turisme i Direcció Hotelera

Contacte

Gestió Acadèmica

Telèfon: 935929710

Informació addicional

Descarrega't el díptic informatiu del curs: https://app.box.com/s/qh9aeguh41uib4betrp2dpsfb3yxye23/file/877580666880 https://www.uab.cat/web/estudiar/masters-i-postgraus-propis/oferta-de-masters-propios/posgrado-en-revenue-management-marketing-digital-y-customer-experience-1345809651313.html

Més informació

Vols rebre més informació?