Sol·licita l'admissió al programa: Inscriu-te!
El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per a sol·licitar l'admissió, has d'inscriure't: pots fer-ho online i recorda que has de pujar la documentació requerida.
En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d'inscripció, la direcció pot ampliar-la.
Import:
30,21 € (taxa d'inscripció fixa, no reemborsable i no inclosa en el preu del programa).
Si tries pagament per TPV (targeta) has de completar el pagament en el moment de la inscripció, dins l'aplicació.
Inscripció online
Molt important: abans de fer la teva inscripció a l'aplicatiu, has de llegir amb atenció la informació que trobaràs en aquesta pàgina per tenir preparada la documentació requerida i confirmar que compleixes amb els requisits d'accés i que el proceo d'inscripció està obert.
L'aplicatiu et demanarà que especifiquis el tipus d'estudi (màster, diploma o curs) i els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols inscriure. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 3183 i Edició: 12
Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:
- Inscripció amb NIU: si ets estudiant de la UAB i recordes el teu NIU i paraula de pas:
- Inscripció sense NIU: si no ets estudiant de la UAB o no recordes el teu NIU i paraula de pas (si tens dubtes, consulta el manual REGISTRA'M):
Dates d'inscripció
del 07/05/2024 al 08/02/2025
Documentació requerida
- Títol de grau universitari o equiparable
- Expedient acadèmic
- DNI, NIE o TIE (escanejat per les dues cares) o passaport vigent
- Carta de motivació i un apartat d'interessos i aptituds, emulant un CV
Requisits d'accés
Aquest Diploma dEspecialització està dirigit a diplomats/llicenciats/graduats
universitaris, enginyers, professionals de la comunicació, el màrqueting, dissenyadors,
informàtics, professors i professionals de l'empresa en tots els seus àmbits, amb titulació
universitària d'un mínim de 180 ECTS o equivalent.
Tot i que per a un desenvolupament òptim l'ideal és comptar amb alguns coneixements
bàsics sobre comunicació i/o publicitat & màrqueting (per ex. estudis universitaris en
Publicitat i RRPP, Periodisme, Com. Audiovisual, Disseny gràfic, ADE, Màrqueting,
Comunicació social...), el programa està pensat per a tot tipus de perfils acadèmics i
professionals, ja que a l'inici defineix certes bases, i a mesura que avança el curs va
concretant i especialitzant.
Criteris de selecció
- Es donarà preferència a aquells alumnes amb titulació universitària en publicitat,
comunicació audiovisual o similars, amb més de dos anys d'experiència en el sector de
la publicitat/comunicació.
- Tindran preferència aquells alumnes que adjuntin el link a un book on-line o projecte
digital realitzat dins l'àmbit professional o per iniciativa pròpia (blogs, perfil a LinkedIn, etc.).
- Cada any es procura formar un grup heterogeni quant als perfils dels alumnes, de
manera que es puguin compartir diferents punts de vista als fòrums d'interacció (aulas online), enriquint així l'experiència del programa.
- Tots els alumnes adjunten amb la seva sol·licitud d'admissió dos textos: un explicant
les seves motivacions per a fer el programa de formació permanent i un altre parlant d'interessos i aptituds. Es donarà preferència a aquells alumnes que mostrin una alta motivació, una actitud positiva i creativa, i voluntat de treball.
- Tindran preferència els alumnes que desitgin realitzar el Màster de formació permanent sobre aquells que vulguin realitzar únicament al Diploma dEspecialització.
Comunicació de l'admissió
El resultat de l’admissió el rebràs, de manera personalitzada, a l'adreça de correu electrònic que indiquis quan facis la inscripció. En aquest correu se t’indicarà com has de procedir per formalitzar la matrícula.
Revisa la safata de correu brossa del teu correu electrònic. De vegades, els missatges poden entrar com a correu brossa.