- Curs d'especialització UAB
- Codi de l'estudi: 5048/1
- 1a edició
- Modalitat: Semipresencial
- Crèdits: 12 ECTS
- Inici: 01/09/2025
- Final: 28/02/2026
- Places: 15
- Orientació: Professional
- Preu: 792 €
- Idioma de docència: Castellà (50%), Català (50%)
- Lloc: Virtual
Mitjançant pràctiques basades en evidències, aquest curs pretén desenvolupar en els estudiants competències per identificar les necessitats educatives tant de persones amb discapacitat cognitiva com amb dificultats i trastorns en l'aprenentatge (TDAH, dislèxia i TEL, discalcúlia), i per dissenyar les mesures i suports adients que permetin processos d'aprenentatge per fer avançar una educació i una societat inclusiva.
- Identificació de les necessitats educatives en persones amb dificultats i trastorns en l'aprenentatge (TDAH, dislèxia i
TEL, discalcúlia)
- La Personalització dels processos d'ensenyament aprenentatge
- Suport i treball en xarxa per a la inclusió social
Continguts
- Identificació de les necessitats educatives en persones amb discapacitat cognitiva- Identificació de les necessitats educatives en persones amb dificultats i trastorns en l'aprenentatge (TDAH, dislèxia i
TEL, discalcúlia)
- La Personalització dels processos d'ensenyament aprenentatge
- Suport i treball en xarxa per a la inclusió social
Itineraris
Aquest programa forma part del màster en Suports per a la Inclusió Educativa i Social (2824).Beques i ajuts
Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
Facultat de Ciències de l'Educació
Centres col·laboradors
Centre d'Estudis i Recerca per a una Societat Inclusiva (CERSIN)
Contacte
Maria Garcia Ramón
Telèfon: 93 581 11 80
Informació addicional
https://mastersuportsinclusio.uab.cat