- Curs d'especialització UAB
- Codi de l'estudi: 3804/13
- 13a edició
- Modalitat: Online
- Crèdits: 10 ECTS
- Inici: 20/05/2024
- Final: 19/07/2024
- Places: 35
- Orientació: Professional
- Preu: 920 €
-
Preu especial 874 €
Col·lectiu d'aplicació: Alumni FUAB Graduats o màster
Preu especial 892 €
Col·lectiu d'aplicació: Alumni FUAB de Cursos o mòduls
- Idioma de docència: Castellà
- Lloc: Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera, UAB,Bellaterra (Barcelona)
Abans de l'arribada d'Internet i de les noves tecnologies, el sector hoteler i turístic fixava tarifes anuals basades en els diversos moments d'ocupació (temporada baixa, mitjana i alta). Actualment, l'avanç tecnològic ha permès a aquestes empreses comercialitzar directament el seu producte a través de sistemes en línia, afavorint un increment de la visibilitat mitjançant la xarxa i configurant així un entorn altament competitiu.
La gestió de negocis d'allotjament i restauració és complexa: existeixen elevats costos fixos que les empreses han de cobrir, i elaboren un producte perible que no es pot emmagatzemar, provocant que una mala comercialització impliqui una pèrdua d'ingressos.
Les tècniques del Revenue Management permeten a les empreses turístiques l'anàlisi d'importants volums d'informació per a fer previsions sobre la demanda, i així poder maximitzar tant els ingressos obtinguts com la seva rendibilitat.
El curs et forma en:
- Responsabilitat operativa: anàlisi, planificació, desenvolupament i execució d'estratègies per a comercialitzar el producte adequat al client, en el moment i preu adequat.
- Les principals estratègies del Revenue (forecast, benchmarking, pricing, demanda, competència, segmentació i overbooking).
- L'aplicació de models de Revenue Management per a cada tipus d'allotjament turístic.
- Liderar equips orientats en la cultura del Revenue.
El curs desenvolupa una metodologia 4-Learning, en la qual l'estudiant pot organitzar la seva formació segons les seves necessitats i disponibilitat d'horari.
Adreçat a:
- Estudiants dels graus en Direcció Hotelera o Turisme.
- Persones que desitgin iniciar-se al món del Revenue Management.
- Professionals del sector turístic i hoteler.
Continguts
Abans de l'arribada d'Internet i de les noves tecnologies, el sector hoteler i turístic fixava tarifes anuals basades en els diversos moments d'ocupació (temporada baixa, temporada mitjana i temporada alta).Actualment, l'avanç tecnològic ha permès a aquestes empreses comercialitzar directament el seu producte a través de sistemes online, afavorint un increment de la visibilitat mitjançant la xarxa i configurant així un entorn altament competitiu.
La gestió de negocis d'allotjament i restauració és complexa: d'una banda, existeixen elevats costos fixos que les empreses han de cobrir i per un altre, elaboren un producte que no es pot emmagatzemar, provocant que una mala comercialització impliqui una pèrdua d'ingressos.
Les tècniques del Revenue Management permeten a les empreses turístiques l'anàlisi d'importants volums d'informació per a fer previsions sobre la demanda, i així poder maximitzar tant els ingressos obtinguts com la seva rendibilitat.
Itineraris
Aquest curs pertany al màster en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals (4297) i al Postgrau Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience (4329)Sortides professionals
Una vegada finalitzada la formació l'alumne podrà treballar:- Revenue Manager de qualsevol empresa turística.
- Responsables, Gerents o Directors del departament que apliquin aquestes tècniques.
- Encarregats funcionals d'àrea en Revenue Management.
Testimonis
Beques i ajuts
En el portal de beques de la UAB trobareu informació sobre convocatòries d'ajuts, beques, premis o subvencions destinats a la comunitat universitària..
Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
FUAB Formació. Turisme i Direcció Hotelera
Contacte
Laura Lizbeth Martinez Almuina
Telèfon: 935929710