• Curs d'especialització UAB
  • Codi de l'estudi: 4666/11
  • 11a edició
  • Modalitat: Online
  • Crèdits: 6 ECTS
  • Inici: 17/10/2024
  • Final: 04/12/2024
  • Places: 20
  • Orientació: Professional
  • Preu: 588 €
  • Preu especial 441 €
    Col·lectiu d'aplicació: Guanyadors de qualsevol de les edicions dels Premis de Recerca en Comunicació Digital, organitzats per aquest màster des de 2017
  • Idioma de docència: Castellà
  • Lloc: Virtual

Continguts

L'alumnat treballarà en profunditat tots els recursos bibliogràfics a què tenen accés com a estudiants de la UAB. Repassaran alguns aspectes formals, com ara la correcta citació de documents diversos (llibres, articles, vídeos, webs, posts a xarxes socials, etc.), i revisaran tota la tipologia de fonts documentals que tenen disponibles: des de catàlegs bibliogràfics fins a bases de dades comercials internacionals, passant per portals editorials, buscadors acadèmics, repositoris de tesis, etc. En cadascun d'aquests recursos executaran cerques de forma pràctica per a aplicar els coneixements adquirits.

Itineraris

Aquest curs forma part del màster de formació permanent virtual en Estratègia, Creativitat i Màrqueting Digital (3182).

Beques i ajuts

Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual

Contacte

Eduard Bonet

Informació addicional

https://uabcom.com/masters/estrategia-y-creatividad-digital-ecd-online

Més informació

Vols rebre més informació?