- Curs d'especialització UAB
- Codi de l'estudi: 4666/11
- 11a edició
- Modalitat: Online
- Crèdits: 6 ECTS
- Inici: 17/10/2024
- Final: 04/12/2024
- Places: 20
- Orientació: Professional
- Preu: 588 €
-
Preu especial 441 €
Col·lectiu d'aplicació: Guanyadors de qualsevol de les edicions dels Premis de Recerca en Comunicació Digital, organitzats per aquest màster des de 2017
- Idioma de docència: Castellà
- Lloc: Virtual
Continguts
L'alumnat treballarà en profunditat tots els recursos bibliogràfics a què tenen accés com a estudiants de la UAB. Repassaran alguns aspectes formals, com ara la correcta citació de documents diversos (llibres, articles, vídeos, webs, posts a xarxes socials, etc.), i revisaran tota la tipologia de fonts documentals que tenen disponibles: des de catàlegs bibliogràfics fins a bases de dades comercials internacionals, passant per portals editorials, buscadors acadèmics, repositoris de tesis, etc. En cadascun d'aquests recursos executaran cerques de forma pràctica per a aplicar els coneixements adquirits.Itineraris
Aquest curs forma part del màster de formació permanent virtual en Estratègia, Creativitat i Màrqueting Digital (3182).Beques i ajuts
Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Contacte
Eduard Bonet
Informació addicional
https://uabcom.com/masters/estrategia-y-creatividad-digital-ecd-online