• Curs d'especialització UAB
  • Codi de l'estudi: 4672/16
  • 16a edició
  • Modalitat: Online
  • Crèdits: 6 ECTS
  • Inici: 27/09/2024
  • Final: 16/11/2024
  • Places: 10
  • Orientació: Acadèmica, Professional
  • Preu: 624 €
  • Preu especial 468 €
    Col·lectiu d'aplicació: Guanyadors de qualsevol de les edicions dels Premis de Recerca en Comunicació Digital, organitzats per aquest màster des de 2017
  • Idioma de docència: Castellà
  • Lloc: Casa de la Convalescència de Barcelona (c/ Sant Antoni Marià Claret 171, 08041 Barcelona)

Continguts

L'alumnat treballarà en profunditat tots els recursos bibliogràfics a què tenen accés com a estudiants de la UAB. Repassaran alguns aspectes formals, com ara la correcta citació de documents diversos (llibres, articles, vídeos, webs, posts a xarxes socials, etc.), i revisaran tota la tipologia de fonts documentals que tenen disponibles: des de catàlegs bibliogràfics fins a bases de dades comercials internacionals, passant per portals editorials, buscadors acadèmics, repositoris de tesis, etc. En cadascun d'aquests recursos executaran cerques de forma pràctica per a aplicar els coneixements adquirits.

Itineraris

Aquest curs forma part del màster de formació permanent presencial en Estratègia, Creativitat i Eines de Màrqueting Digital (2193).

Beques i ajuts

Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual

Contacte

Eduard Bonet

Telèfon: 93 581 2865

Informació addicional

https://uabcom.com/masters/estrategia-y-creatividad-digital-ecd

Més informació