• Curs d'especialització UAB
  • Codi de l'estudi: 3229/12
  • 12a edició
  • Modalitat: Online
  • Crèdits: 9 ECTS
  • Inici: 20/02/2025
  • Final: 23/04/2025
  • Places: 10
  • Orientació: Professional
  • Preu: 900 €
  • Preu especial 675 €
    Col·lectiu d'aplicació: Guanyadors de qualsevol de les edicions dels Premis de Recerca en Comunicació Digital, organitzats per aquest màster des de 2017
    Preu especial 765 €
    Col·lectiu d'aplicació: Membres acreditats de col·lectius especials: existeix la possibilitat que arribem a acords amb col·laboradors/associacions de l'àmbit, oferint aquest preu especial, prèvia acreditació dels seus membres. S'està negociant amb les associacions i donat el cas, comunicaríem quines són a l'Escola de Postgrau el més aviat possible.
  • Idioma de docència: Castellà
  • Lloc: Virtual

Continguts

Al curs els alumnes treballaran els fonaments de la comunicació publicitària a
Internet, així com les bases de la planificació estratègica (anàlisi del consumidor, de
l'entorn, de marca, de competència, posicionament, medicions i segmentacions etc.) com a
primera etapa d'elaboració de campanyes publicitàries. Repassaran també les tendències
actuals de la comunicació digital, i posaran en pràctica tots aquests conceptes en diferents
exercicis aplicats. Finalment, veuran les possibilitats que ofereixen plataformes socials
(Facebook/Instagram, Twitter, Linkedin, etc.) per a plantejar campanyes.

Itineraris

Aquest curs forma part del màster de formació permanent virtual en Estratègia, Creativitat i Màrqueting Digital (3182) i diploma d'especialització Estratègia, Creativitat i Màrqueting Digital (3183).

Beques i ajuts

Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual

Contacte

Eduard Bonet

Informació addicional

https://uabcom.com/masters/estrategia-y-creatividad-digital-ecd-online

Més informació

Vols rebre més informació?