- Curs d'especialització UAB
- Codi de l'estudi: 3229/12
- 12a edició
- Modalitat: Online
- Crèdits: 9 ECTS
- Inici: 20/02/2025
- Final: 23/04/2025
- Places: 10
- Orientació: Professional
- Preu: 900 €
-
Preu especial 675 €
Col·lectiu d'aplicació: Guanyadors de qualsevol de les edicions dels Premis de Recerca en Comunicació Digital, organitzats per aquest màster des de 2017
Preu especial 765 €
Col·lectiu d'aplicació: Membres acreditats de col·lectius especials: existeix la possibilitat que arribem a acords amb col·laboradors/associacions de l'àmbit, oferint aquest preu especial, prèvia acreditació dels seus membres. S'està negociant amb les associacions i donat el cas, comunicaríem quines són a l'Escola de Postgrau el més aviat possible.
- Idioma de docència: Castellà
- Lloc: Virtual
Continguts
Al curs els alumnes treballaran els fonaments de la comunicació publicitària aInternet, així com les bases de la planificació estratègica (anàlisi del consumidor, de
l'entorn, de marca, de competència, posicionament, medicions i segmentacions etc.) com a
primera etapa d'elaboració de campanyes publicitàries. Repassaran també les tendències
actuals de la comunicació digital, i posaran en pràctica tots aquests conceptes en diferents
exercicis aplicats. Finalment, veuran les possibilitats que ofereixen plataformes socials
(Facebook/Instagram, Twitter, Linkedin, etc.) per a plantejar campanyes.
Itineraris
Aquest curs forma part del màster de formació permanent virtual en Estratègia, Creativitat i Màrqueting Digital (3182) i diploma d'especialització Estratègia, Creativitat i Màrqueting Digital (3183).Beques i ajuts
Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Contacte
Eduard Bonet
Informació addicional
https://uabcom.com/masters/estrategia-y-creatividad-digital-ecd-online