- Curs d'especialització UAB
- Codi de l'estudi: 3169/17
- 17a edició
- Modalitat: Presencial.
- Crèdits: 9 ECTS
- Inici: 14/02/2025
- Final: 12/04/2025
- Places: 10
- Orientació: Acadèmica, Professional
- Preu: 954 €
-
Preu especial 716 €
Col·lectiu d'aplicació: Guanyadors de qualsevol de les edicions dels Premis de Recerca en Comunicació Digital per a TFG, organitzats per aquest màster des de 201
Preu especial 906 €
Col·lectiu d'aplicació: Alumni UAB
- Idioma de docència: Castellà
- Lloc: Casa Convalescència. Hospital Sant Pau. Barcelona
Continguts
Al curs els alumnes treballaran els fonaments de la comunicació publicitària a Internet, així com les bases de la planificació estratègica (anàlisi del consumidor, de l'entorn, de marca, de competència, posicionament, medicions i segmentacions, etc.) com a primera etapa d'elaboració de campanyes publicitàries. Repassaran també les tendències actuals de la comunicació digital, i posaran en pràctica tots aquests conceptes en diferents exercicis aplicats. Finalment, veuran les possibilitats que ofereixen plataformes socials (Facebook/Instagram, Twitter, Linkedin, etc.) per a plantejar campanyes.Itineraris
Aquest curs forma part del màster de formació permanent presencial en Estratègia, Creativitat i Eines de Màrqueting Digital (2193) i del diploma d'especialització Estratègia, Creativitat i Eines de Màrqueting Digital (1108).Beques i ajuts
Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Contacte
Eduard Bonet
Telèfon: 935812865
Informació addicional
https://uabcom.com/masters/estrategia-y-creatividad-digital-ecd