- Curs d'especialització UAB
- Codi de l'estudi: 4070/5
- 5a edició
- Modalitat: Semipresencial
- Crèdits: 6 ECTS
- Inici: 12/02/2024
- Final: 20/07/2024
- Places: 15
- Orientació: Professional
- Preu: 396 €
- Idioma de docència: Castellà (50%), Català (50%)
- Lloc: Facultat de Ciències de l'Educació, Campus UAB, Bellaterra (Barcelona)
Una societat inclusiva requereix, de forma inexorable, el desenvolupament de conductes cíviques que reconeguin, acceptin i valorin la diversitat en el seu conjunt. Amb aquesta premissa de base, el curs ens introdueix en l'univers de les conductes, des del punt de vista de la comprensió de com es generen, quines representen un obstacle per a una societat inclusiva i, per tant, com abordar-les de d'una perspectiva psicoeducativa.
Igualment s'aborden conductes disruptives que encara que sempre han estat present a la societat, a l'actualitat es visualitzen de forma molt més significativa.
- Trastorns i problemes de conducta que es donen al centre escolar i a laula: prevenció i detecció.
- Intervenció educativa: resolució de conflictes.
- Model de suport conductual positiu: planificació centrada en la persona.
- Assessorament psicoeducatiu als i les professionals i les famílies: lorientació per a un treball en xarxa.
Contribuïm des de les nostres conductes a una societat més inclusiva?
- Prevenció, detecció i intervenció educativa davant de lassetjament i el ciberassetjament escolar.
- Prevenció, detecció i intervenció educativa davant de la LGTBIfòbia.
- Prevenció, detecció i intervenció educativa davant del consum de substàncies perjudicials per a la salut i altres addiccions (pantalles, internet, jocs...).
Igualment s'aborden conductes disruptives que encara que sempre han estat present a la societat, a l'actualitat es visualitzen de forma molt més significativa.
Continguts
Tenim un antídot per regular els problemes de comportament?- Trastorns i problemes de conducta que es donen al centre escolar i a laula: prevenció i detecció.
- Intervenció educativa: resolució de conflictes.
- Model de suport conductual positiu: planificació centrada en la persona.
- Assessorament psicoeducatiu als i les professionals i les famílies: lorientació per a un treball en xarxa.
Contribuïm des de les nostres conductes a una societat més inclusiva?
- Prevenció, detecció i intervenció educativa davant de lassetjament i el ciberassetjament escolar.
- Prevenció, detecció i intervenció educativa davant de la LGTBIfòbia.
- Prevenció, detecció i intervenció educativa davant del consum de substàncies perjudicials per a la salut i altres addiccions (pantalles, internet, jocs...).
Itineraris
Aquest programa forma part del màster en Suports per a la Inclusió Educativa i Social (2824).Beques i ajuts
Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
Facultat de Ciències de l'Educació
Contacte
Maria Garcia Ramón
Telèfon: 935811180
Informació addicional
http://mastersuportsinclusio.uab.cat