• Curs d'especialització UAB
  • Codi de l'estudi: 3231/12
  • 12a edició
  • Modalitat: Online
  • Crèdits: 9 ECTS
  • Inici: 20/03/2025
  • Final: 09/07/2025
  • Places: 10
  • Orientació: Professional
  • Preu: 900 €
  • Preu especial 675 €
    Col·lectiu d'aplicació: Guanyadors de qualsevol de les edicions dels Premis de Recerca en Comunicació Digital, organitzats per aquest màster des de 2017
    Preu especial 765 €
    Col·lectiu d'aplicació: Membres acreditats de col·lectius especials: existeix la possibilitat que arribem a acords amb col·laboradors/associacions de l'àmbit, oferint aquest preu especial, prèvia acreditació dels seus membres. S'està negociant amb les associacions i donat el cas, comunicaríem quines són a l'Escola de Postgrau el més aviat possible.
  • Idioma de docència: Castellà
  • Lloc: Virtual

Continguts

Durant aquestes sessions els alumnes rebran xerrades de professionals a manera de
"cicle de conferències", que els mostraran les diferents eines i disciplines específiques del màrqueting digital, necessàries a l'hora de plantejar una campanya de comunicació en
entorns digitals, tant des del punt de vista més tècnic com d'habilitats personals. Està
dividit en 7 blocs diferents: estratègies en xarxes socials, mobile i apps, tecnologia
aplicada a la comunicació digital, comerç electrònic, usabilitat, legislació i advergaming.

Itineraris

Aquest curs forma part del màster de formació permanent virtual en Estratègia, Creativitat i Màrqueting Digital (3182) i diploma d'especialització Estratègia, Creativitat i Màrqueting Digital (3183).

Beques i ajuts

Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual

Contacte

Eduard Bonet

Informació addicional

https://uabcom.com/masters/estrategia-y-creatividad-digital-ecd-online

Més informació

Vols rebre més informació?