- Curs d'especialització UAB
- Codi de l'estudi: 3171/18
- 18a edició
- Modalitat: Presencial.
- Crèdits: 9 ECTS
- Inici: 04/04/2025
- Final: 24/05/2025
- Places: 10
- Orientació: Acadèmica, Professional
- Preu: 954 €
-
Preu especial 716 €
Col·lectiu d'aplicació: Guanyadors de qualsevol de les edicions dels Premis de Recerca en Comunicació Digital, organitzats per aquest màster des de 2017
Preu especial 906 €
Col·lectiu d'aplicació: Alumni UAB
- Idioma de docència: Castellà
- Lloc: Casa Convalescència. Hospital Sant Pau. Barcelona
Continguts
Durant aquestes sessions els alumnes rebran xerrades de professionals a manera de cicle de conferències, que els mostraran les diferents eines i disciplines específiques del màrqueting digital, necessàries a l'hora de plantejar una campanya de comunicació en entorns digitals, tant des del punt de vista més tècnic com d'habilitats personals. Està dividit en 7 blocs diferents: estratègies en xarxes socials, mobile i apps, tecnologia aplicada a la comunicació digital, comerç electrònic, usabilitat, legislació i advergaming.Itineraris
Aquest curs forma part del màster de formació permanent presencial en Estratègia, Creativitat i Eines de Màrqueting Digital (2193) i del diploma d'especialització Estratègia, Creativitat i Eines de Màrqueting Digital (1108).Beques i ajuts
Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Contacte
Eduard Bonet Cos
Telèfon: 935812865
Informació addicional
https://uabcom.com/masters/estrategia-y-creatividad-digital-ecd