- Curs d'especialització UAB
- Codi de l'estudi: 4977/1
- 1a edició
- Modalitat: Online
- Crèdits: 5 ECTS
- Inici: 15/11/2024
- Final: 23/12/2024
- Places: 35
- Orientació: Professional
- Preu: 520 €
-
Preu especial 494 €
Col·lectiu d'aplicació: Alumni FUAB Graduats o màster
Preu especial 504 €
Col·lectiu d'aplicació: Alumni FUAB de Cursos o mòduls
- Idioma de docència: Castellà
- Lloc: Docència de tardes: dilluns, dimecres i divendres de 18 a 20h
En els darrers anys múltiples variables han incrementat notablement al sector turístic. La pressió competitiva internacional, imposant a l'empresa i al sector l'exigència d'innovar i renovar els processos digitals de funcionament intern i de cultura empresarial.
Aquesta especialització neix amb l'objectiu de respondre als nous reptes dels negocis digitals que es desenvolupen a la darrera evolució del sector turístic. Podràs detectar àrees d'oportunitat per aplicar la Intel·ligència Artificial, entre d'altres eines digitals.
El curs es basa en 3 eixos centrals: la Intel·ligència Artificial, el Big Data i el Machine Learning, aprendràs com la seva implementació forma part de l'estratègia central per créixer en un mercat caracteritzat cada cop més per l'obertura de l'E-tourism i l'ús intensiu de les tecnologies de la informació, la comunicació i la digitalització empresarial.
Tot i així, les empreses necessiten indispensablement personal preparat i habituat a pensar de forma global. Aquest personal ha de ser capaç de dominar aquestes eines i generar oportunitats de negoci, a més d'identificar les necessitats dels clients, saber definir i dur a terme estratègies competitives de creixement als mercats turístics internacionals que es troben en constant evolució digital.
El curs desenvolupa una metodologia 4-Learning, on l'estudiant pot organitzar la seva formació segons les necessitats i disponibilitat d'horari.
- És un curs 100% en línia i en castellà.
- Amb places limitades.
- Horaris: dilluns, dimecres i divendres de 18 a 20h.
- Entorn virtual (plataforma Moodle) operativa 24 hores els 7 dies de la setmana, permetent una gran flexibilitat a l'alumnat en el seu estudi.
- Avaluació continuada amb activitat d'aplicació pràctica.
Adreçat a:
- Directius i responsables d'àrea o departament.
- Professionals de l'àmbit turístic i hoteler.
- Graduats en Turisme, Direcció Hotelera i ADE.
-Persones interessades a introduir-se o perfeccionar els coneixements en eines digitals, IA, Machine Learning i creació d'experiències.
Així com poder proporcionar als alumnes la capacitat d'anàlisi en l'àrea digital empresarial en el sector turístic i aplicar les noves eines en l'era digital i evolució 5.0 i dotar els estudiants de les principals habilitats i capacitats per exercir amb efectivitat una funció d'IA en el departament turístic de qualsevol empresa.
El programa té per objectiu satisfer les necessitats formatives d'aquelles persones que desenvolupen la seva activitat professional en el camp de l'empresa i el turisme, del desenvolupament d'habilitats digitals, ja sigui des d'una posició interna o externa a l'empresa.
Fonaments d'IA, Big Data i Analítica (Professora Laura Lizbeth Martínez Almuina)
- Introducció sobre l'evolució tecnològica i IA, els nous processos i models que s'apliquen en la gestió empresarial utilitzant IA
- Origen i evolució del Big Data i l'Analítica: com processar grans quantitats de dades, identificar patrons i prendre decisions estratègiques basades en la informació
- Impacte i reptes de l'IA en el sector turístic
- Tendències, ètica i privadesa en IA
- Anàlisi de casos d'èxit en el sector turístic
Creació de WOW Experiences amb IA (Professor Josué Berlanga Ramírez)
- Disseny i creació d'experiències basades en IA
- Analitzar, millorar i executar el procés de gestió del servei al client CX utilitzant IA
- Bones pràctiques i exemples de creació d'experiències a través de IA en el sector turístic
- Taller pràctic: creació de models simples
Machine Learning i l'IOT: solucions tecnològiques organitzacionals (Professor Manuel Sánchez Monasterio)
- Aplicació d'eines i programari als processos i operacions empresarials
- Automatització de tasques i diverses aplicacions de l'IOT enel sector turístic- Ús de chatbots i assistents virtuals: impacte, avantatges i reptes
- Anàlisi de casos reals: solucions empresarials amb l'ús d'IA
Curs obert a persones amb o sense titulació universitària.
- Desenvolupador de solucions tecnològiques: Estratègia i habilitats digitals
- Analista de dades
- Consultor digital
Investigador en tecnologia aplicada
Cap / Responsable d'àrea a:
- Innovació
- Digitalització
- Màrqueting digital, CX i UX
Aquesta especialització neix amb l'objectiu de respondre als nous reptes dels negocis digitals que es desenvolupen a la darrera evolució del sector turístic. Podràs detectar àrees d'oportunitat per aplicar la Intel·ligència Artificial, entre d'altres eines digitals.
El curs es basa en 3 eixos centrals: la Intel·ligència Artificial, el Big Data i el Machine Learning, aprendràs com la seva implementació forma part de l'estratègia central per créixer en un mercat caracteritzat cada cop més per l'obertura de l'E-tourism i l'ús intensiu de les tecnologies de la informació, la comunicació i la digitalització empresarial.
Tot i així, les empreses necessiten indispensablement personal preparat i habituat a pensar de forma global. Aquest personal ha de ser capaç de dominar aquestes eines i generar oportunitats de negoci, a més d'identificar les necessitats dels clients, saber definir i dur a terme estratègies competitives de creixement als mercats turístics internacionals que es troben en constant evolució digital.
El curs desenvolupa una metodologia 4-Learning, on l'estudiant pot organitzar la seva formació segons les necessitats i disponibilitat d'horari.
- És un curs 100% en línia i en castellà.
- Amb places limitades.
- Horaris: dilluns, dimecres i divendres de 18 a 20h.
- Entorn virtual (plataforma Moodle) operativa 24 hores els 7 dies de la setmana, permetent una gran flexibilitat a l'alumnat en el seu estudi.
- Avaluació continuada amb activitat d'aplicació pràctica.
Adreçat a:
- Directius i responsables d'àrea o departament.
- Professionals de l'àmbit turístic i hoteler.
- Graduats en Turisme, Direcció Hotelera i ADE.
-Persones interessades a introduir-se o perfeccionar els coneixements en eines digitals, IA, Machine Learning i creació d'experiències.
Continguts
Aquest curs pretén desenvolupar els coneixements innovadors per analitzar, planificar, elaborar i implementar estratègies de màrqueting digital desenvolupades a través de la intel·ligència artificial.Així com poder proporcionar als alumnes la capacitat d'anàlisi en l'àrea digital empresarial en el sector turístic i aplicar les noves eines en l'era digital i evolució 5.0 i dotar els estudiants de les principals habilitats i capacitats per exercir amb efectivitat una funció d'IA en el departament turístic de qualsevol empresa.
El programa té per objectiu satisfer les necessitats formatives d'aquelles persones que desenvolupen la seva activitat professional en el camp de l'empresa i el turisme, del desenvolupament d'habilitats digitals, ja sigui des d'una posició interna o externa a l'empresa.
Fonaments d'IA, Big Data i Analítica (Professora Laura Lizbeth Martínez Almuina)
- Introducció sobre l'evolució tecnològica i IA, els nous processos i models que s'apliquen en la gestió empresarial utilitzant IA
- Origen i evolució del Big Data i l'Analítica: com processar grans quantitats de dades, identificar patrons i prendre decisions estratègiques basades en la informació
- Impacte i reptes de l'IA en el sector turístic
- Tendències, ètica i privadesa en IA
- Anàlisi de casos d'èxit en el sector turístic
Creació de WOW Experiences amb IA (Professor Josué Berlanga Ramírez)
- Disseny i creació d'experiències basades en IA
- Analitzar, millorar i executar el procés de gestió del servei al client CX utilitzant IA
- Bones pràctiques i exemples de creació d'experiències a través de IA en el sector turístic
- Taller pràctic: creació de models simples
Machine Learning i l'IOT: solucions tecnològiques organitzacionals (Professor Manuel Sánchez Monasterio)
- Aplicació d'eines i programari als processos i operacions empresarials
- Automatització de tasques i diverses aplicacions de l'IOT enel sector turístic- Ús de chatbots i assistents virtuals: impacte, avantatges i reptes
- Anàlisi de casos reals: solucions empresarials amb l'ús d'IA
Itineraris
No hi ha requisits d'accés.Curs obert a persones amb o sense titulació universitària.
Sortides professionals
Especialista en IA- Desenvolupador de solucions tecnològiques: Estratègia i habilitats digitals
- Analista de dades
- Consultor digital
Investigador en tecnologia aplicada
Cap / Responsable d'àrea a:
- Innovació
- Digitalització
- Màrqueting digital, CX i UX
Beques i ajuts
En el portal de beques de la UAB trobareu informació sobre convocatòries d'ajuts, beques, premis o subvencions destinats a la comunitat universitària..
Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
FUAB Formació. Turisme i Direcció Hotelera
Contacte
Gestió Acadèmica
Telèfon: 935929710