- Curs d'especialització UAB
- Codi de l'estudi: 3803/12
- 12a edició
- Modalitat: Online
- Crèdits: 10 ECTS
- Inici: 13/01/2025
- Final: 21/03/2025
- Places: 35
- Orientació: Professional
- Preu: 920 €
-
Preu especial 874 €
Col·lectiu d'aplicació: Alumni UAB Graduats o màster
Preu especial 892 €
Col·lectiu d'aplicació: Alumni FUAB de Cursos o mòduls
- Idioma de docència: Castellà
- Lloc: Online - FUAB Formació
Les estratègies de màrqueting i de turisme electrònic experimenten una transformació profunda pels canvis de valors i experiències dels consumidors, així com per la globalització dels mercats. D'aquesta evolució sorgeix l'e-Tourism, concepte que ha transformat la gestió estratègica i operacional en les organitzacions i destinacions turístiques, i que s'aplica mitjançant les TIC en la indústria turística, tot comportant el redisseny de les organitzacions i dels seus processos.
El curs en e-Tourism i Màrqueting Digital ofereix les eines per a la consolidació d'una oferta local amb les exigències dinàmiques de la demanda, permetent augmentar la satisfacció del turista, optimitzar l'oferta, i/o crear ocupacions per a aportar millores en la vida de la comunitat local.
Aquesta especialització és 100% online i et dóna les eines per poder-te adaptar als nous models amb formació en:
- Estratègies de Màrqueting Digital i Turisme Electrònic.
- Eines per a campanyes turístiques digitals.
- Creació de valor, experiència i fidelització.
- Pla de màrqueting online.
Et capacita per:
- Analitzar, planificar, elaborar i executar estratègies de màrqueting digital i de turisme electrònic adaptades a la indústria 4.0.
- Analitzar l'àrea digital empresarial del sector turístic i aplicar-hi noves eines digitals.
- Exercir amb efectivitat la funció de màrqueting digital en el departament turístic de qualsevol empresa.
El curs desenvolupa una metodologia 4-Learning, en la qual l'estudiant pot organitzar la seva formació segons les seves necessitats i disponibilitat d'horari.
Està adreçat a:
- Estudiants dels graus en Direcció Hotelera o Turisme.
- Professionals del sector turístic vinculats amb la gestió de reserves o amb el sector comercial.
Continguts
Estratègies de màrqueting digital i turisme electrònic- Introducció al màrqueting i comerç digital enfocat al turisme
- Noves tecnologies i eines digitals en el màrqueting i la comercialització
- Campanyes comercials online
- Les botigues online i noves tendències
Eines per a campanyes turístiques digitals
- Community manager: implementació de les xarxes socials i aplicacions turístiques
- Reputació online
- Optimització en SEO, SEM, SMO, SMM
- Google Ads
- E-mail marketing
Creació de valor, experiència i fidelització
- Les 8 M's de l'Artificial Intelligence Marketing: factor diferencial en la creació de unique experiences
- El CRM i les seves aplicacions
- L'experiència del client
- Estratègies de fidelització i lleialtat
Pla de màrqueting online
- Elaboració d'un pla de màrqueting digital
- Mesurament i control del pla de màrqueting
Itineraris
Aquest curs forma part del Màster en formació permanent en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals (4297) i dels seus diplomes d'especialització (4329 i 4332):- Diploma d'Especialització en Gestió de Projectes Turístics, Màrqueting i Intel·ligència Emocional
- Diploma d'Especialització en Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience
Sortides professionals
- Direcció de Màrqueting- Direcció de Vendes
- Consultories especialitzades en el disseny d'estratègies de màrqueting i turisme
- Direcció de Comerç Electrònic
Testimonis
Beques i ajuts
En el portal de beques de la UAB trobareu informació sobre convocatòries d'ajuts, beques, premis o subvencions destinats a la comunitat universitària..
Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
FUAB Formació. Turisme i Direcció Hotelera
Contacte
Gestió Acadèmica
Telèfon: 935929710