- Curs d'especialització UAB
- Codi de l'estudi: 4364/5
- 5a edició
- Modalitat: Online
- Crèdits: 5 ECTS
- Inici: 21/10/2024
- Final: 09/12/2024
- Places: 20
- Orientació: Professional
- Preu: 565 €
-
Preu especial 548 €
Col·lectiu d'aplicació: Alumni FUAB de Cursos o mòduls. Socis de ABADIB (Associació de Bibliotecaris, Arxivers i Documentalistes de les Illes Balears)
Preu especial 537 €
Col·lectiu d'aplicació: Alumni FUAB Graduats o màster
Preu especial 520 €
Col·lectiu d'aplicació: Membres de l'Associació de Professionals de l'Arxivística i la Gestió dels Documents de Catalunya (AAC)
- Idioma de docència: Castellà
Entendre les oportunitats i els reptes de la gestió dels documents electrònics en
el context de la gestió de la informació de l'organització. Conèixer l'entorn
normatiu i legal dels documents electrònics així com els estàndards de
normalització internacionals.
Aprendre a desenvolupar estratègies, polítiques i projectes d'anàlisi, disseny i
avaluació dels Sistemes de Gestió Documental en l'entorn electrònic que abasti
tot el cicle de vida dels documents des de la seva producció i recepció fins al
seu arxivatge definitiu per a la conservació permanent dels documents.
- Introducció a la gestió documental
- Normativa I legislació
- Anàlisi i disseny de SGD electrònics
- A organitzacions, entitats privades i empreses com ara universitats, associacions i col·legis professionals, centres docents, institucions eclesiàstiques, sector sanitari i clínic, mitjans de comunicació.
- A empreses com entitats financeres, asseguradores, assessories jurídiques i fiscals, consultores, immobiliàries empreses del sector químic, farmacèutic i clínic. Empreses de tecnologies de la informació, mitjans de comunicació (televisió, ràdio i premsa), productores.
- A empreses especialitzades de serveis documentals i arxivístiques. Consultoria, organització d'arxius, serveis de digitalització, sistemes de seguretat documental, destrucció de documents, aplicacions informàtiques de gestió documental, etc.
el context de la gestió de la informació de l'organització. Conèixer l'entorn
normatiu i legal dels documents electrònics així com els estàndards de
normalització internacionals.
Aprendre a desenvolupar estratègies, polítiques i projectes d'anàlisi, disseny i
avaluació dels Sistemes de Gestió Documental en l'entorn electrònic que abasti
tot el cicle de vida dels documents des de la seva producció i recepció fins al
seu arxivatge definitiu per a la conservació permanent dels documents.
Continguts
Disseny de sistemes de gestió de documents electrònics- Introducció a la gestió documental
- Normativa I legislació
- Anàlisi i disseny de SGD electrònics
Itineraris
Aquest curs d'especialització pertany al Diploma d'especialització en Gestió de Documents Electrònics. Pots matricular-te individualment a les diferents assignatures (cursos especialització) que componen el diploma d'especialització per, un cop superats tots, matricular el treball final d'Estudis i obtenir el títol de Diploma.Sortides professionals
-L'administració pública, com a impulsora de l'administració electrònica, de l'ús del document i l'expedient electrònic i dels processos de transparència i accés a la informació d'acord amb la normativa actual: Administració estatal, administracions autonòmiques, diputacions, consells comarcals, ajuntaments, consorcis, empreses públiques, etc.- A organitzacions, entitats privades i empreses com ara universitats, associacions i col·legis professionals, centres docents, institucions eclesiàstiques, sector sanitari i clínic, mitjans de comunicació.
- A empreses com entitats financeres, asseguradores, assessories jurídiques i fiscals, consultores, immobiliàries empreses del sector químic, farmacèutic i clínic. Empreses de tecnologies de la informació, mitjans de comunicació (televisió, ràdio i premsa), productores.
- A empreses especialitzades de serveis documentals i arxivístiques. Consultoria, organització d'arxius, serveis de digitalització, sistemes de seguretat documental, destrucció de documents, aplicacions informàtiques de gestió documental, etc.
Beques i ajuts
En el portal de beques de la UAB trobareu informació sobre convocatòries d'ajuts, beques, premis o subvencions destinats a la comunitat universitària..
Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
FUAB Formació. Arxivística i Gestió de Documents
Contacte
Maria Aguilera Fernández
Telèfon: 935929710