- Curs d'especialització UAB
- Codi de l'estudi: 3170/17
- 17a edició
- Modalitat: Presencial.
- Crèdits: 6 ECTS
- Inici: 09/05/2025
- Final: 21/06/2025
- Places: 10
- Orientació: Acadèmica, Professional
- Preu: 636 €
-
Preu especial 477 €
Col·lectiu d'aplicació: Guanyadors de qualsevol de les edicions dels Premis de Recerca en Comunicació Digital per a TFGs, organitzats por aquest màster des de 2017
Preu especial 604 €
Col·lectiu d'aplicació: Alumni UAB
- Idioma de docència: Castellà
- Lloc: Casa Convalescència. Hospital Sant Pau. Barcelona
Continguts
L'alumnat descobrirà la nova realitat de la creativitat en el món digital i la seva repercussió en el procés creatiu. En primer lloc, treballaran diferents tècniques i teories creatives existents d'autors de referència, i les posaran en pràctica amb la metodologia Canvas. D'altra banda, revisaran les passes del procés creatiu i treballaran en la generació d'idees i accions de comunicació creatives per a marques reals; tan explotant el potencial dels mitjans i canals de nova generació, com projectant les marques cap al futur mitjançant l'ús de la tecnologia. Finalment, aprendran dels millors casos pràctics i entendran les claus per a avaluar la creativitat dels missatges publicitaris amb bon criteri.Itineraris
Aquest curs forma part del màster de formació permanent presencial en Estratègia, Creativitat i Eines de Màrqueting Digital (2193) i del diploma d'especialització Estratègia, Creativitat i Eines de Màrqueting Digital (1108).Beques i ajuts
Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Contacte
Eduard Bonet
Telèfon: 935812865
Informació addicional
https://uabcom.com/masters/estrategia-y-creatividad-digital-ecd