- Curs d'especialització UAB
 - Codi de l'estudi: 3170/18
 - 18a edició
 - Modalitat: Presencial
 - Crèdits: 6 ECTS
 - Inici: 08/05/2026
 - Final: 20/06/2026
 - Places: 10
 - Orientació: Acadèmica, Professional
 - Preu: 654 €
 - 
									
									
											Preu especial 491 €
Col·lectiu d'aplicació: Guanyadors de qualsevol de les edicions dels Premis de Recerca en Comunicació Digital per a TFGs, organitzats por aquest màster des de 2017
 - Idioma de docència: Castellà
 - Lloc: Casa Convalescència. Hospital Sant Pau. Barcelona
 
Continguts
L'alumnat descobrirà la nova realitat de la creativitat en el món digital i la seva repercussió en el procés creatiu. En primer lloc, treballaran diferents tècniques i teories creatives existents d'autors de referència, i les posaran en pràctica amb la metodologia Canvas. D'altra banda, revisaran les passes del procés creatiu i treballaran en la generació d'idees i accions de comunicació creatives per a marques reals; tan explotant el potencial dels mitjans i canals de nova generació, com projectant les marques cap al futur mitjançant l'ús de la tecnologia. Finalment, aprendran dels millors casos pràctics i entendran les claus per a avaluar la creativitat dels missatges publicitaris amb bon criteri.Itineraris
Aquest curs forma part dels següents estudis presencials: Màster de Formació Permanent en Estratègia, Creativitat i Eines de Màrqueting Digital (2193) i Diploma d'Especialització en Estratègia, Creativitat i Eines de Màrqueting Digital (1108).Beques i ajuts
Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Contacte
Eduard Bonet
Telèfon: 935812865
Informació addicional
https://uabcom.com/masters/estrategia-y-creatividad-digital-ecd