- Curs d'especialització UAB
- Codi de l'estudi: 4668/12
- 12a edició
- Modalitat: Online
- Crèdits: 6 ECTS
- Inici: 30/10/2025
- Final: 10/12/2025
- Places: 10
- Orientació: Professional
- Preu: 600 €
-
Preu especial 450 €
Col·lectiu d'aplicació: Guanyadors de qualsevol de les edicions del Premis de Recerca en Comunicació Digital, organitzats per aquest màster des de 2017
Preu especial 510 €
Col·lectiu d'aplicació: Membres acreditats de col·lectius especials: existeix la possibilitat que arribem a acords amb col·laboradors/associacions de l'àmbit, oferint aquest preu especial, prèvia acreditació dels seus membres. S'està negociant amb les associacions i donat el cas, comunicaríem quines són a l'Escola de Postgrau el més aviat possible.
- Idioma de docència: Castellà
- Lloc: Virtual
Continguts
En aquesta assignatura els alumnes assoliran les bases estadístiques necessàries per adur a terme investigacions quantitatives rigoroses en l'àmbit del màrqueting i la
comunicació digital. Treballaran els conceptes bàsics de l'estadística descriptiva, així com
algunes tècniques quantitatives (qüestionari, etc.). Posteriorment aprendran a dissenyar
un experiment, i a dur a terme les proves estadístiques inferencials més comuns dins
aquest àmbit amb el programa estadístic Jamovi.
Itineraris
Aquest curs forma part del màster virtual en Estratègia, Creativitat i eines de Màrqueting Digital(3182).Beques i ajuts
Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Contacte
Eduard Bonet
Informació addicional
https://uabcom.com/masters/estrategia-y-creatividad-digital-ecd-online