• Curs d'especialització UAB
  • Codi de l'estudi: 4668/12
  • 12a edició
  • Modalitat: Online
  • Crèdits: 6 ECTS
  • Inici: 30/10/2025
  • Final: 10/12/2025
  • Places: 10
  • Orientació: Professional
  • Preu: 600 €
  • Preu especial 450 €
    Col·lectiu d'aplicació: Guanyadors de qualsevol de les edicions del Premis de Recerca en Comunicació Digital, organitzats per aquest màster des de 2017
    Preu especial 510 €
    Col·lectiu d'aplicació: Membres acreditats de col·lectius especials: existeix la possibilitat que arribem a acords amb col·laboradors/associacions de l'àmbit, oferint aquest preu especial, prèvia acreditació dels seus membres. S'està negociant amb les associacions i donat el cas, comunicaríem quines són a l'Escola de Postgrau el més aviat possible.
  • Idioma de docència: Castellà
  • Lloc: Virtual

Continguts

En aquesta assignatura els alumnes assoliran les bases estadístiques necessàries per a
dur a terme investigacions quantitatives rigoroses en l'àmbit del màrqueting i la
comunicació digital. Treballaran els conceptes bàsics de l'estadística descriptiva, així com
algunes tècniques quantitatives (qüestionari, etc.). Posteriorment aprendran a dissenyar
un experiment, i a dur a terme les proves estadístiques inferencials més comuns dins
aquest àmbit amb el programa estadístic Jamovi.

Itineraris

Aquest curs forma part del màster virtual en Estratègia, Creativitat i eines de Màrqueting Digital(3182).

Beques i ajuts

Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual

Contacte

Eduard Bonet

Informació addicional

https://uabcom.com/masters/estrategia-y-creatividad-digital-ecd-online

Més informació

Vols rebre més informació?