Màsters Oficials

Retitulació al Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents

Nota: El curs 2023-2024 vacomençar la nova titulació de Màster Universitari de l’ESAGED, la qual cosa implica la impossibilitat de realitzar la retitulació del Graduat Superior segons la normativa acadèmica.

Els titulats de l’antic Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents poden realitzar el nou Màster Universitari en Arxivística i Governança de la Informació convalidant 90 ECTS.
 

El procediment per iniciar els tràmits és el següent:

 

1. Cal informar prèviament a coordinacio.esaged@uab.cat.

 

2. Un cop rebuda la resposta de la coordinació del Màster, es pot sol·licitar l’admissió als estudis a través d'aquest enllaç. Aquest tràmit té una taxa d’inscripció de 30,21€ no reemborsable (taxa UAB per a la prestació dels serveis acadèmics, administratius i altres conceptes).

 

3. Un cop rebuda la notificació d’admissió al programa, s’ha de sol·licitar el reconeixement dels crèdits seguint les indicacions del Procediment d'adaptació dels estudis procedents del pla d'estudis anterior.

 

El preu dels crèdits reconeguts és del 20% del preu ordinari. S’incorporaran a l’expedient acadèmic amb la qualificació d’apte/a i especificant que han estat reconeguts. No es tindran en compte a l’efecte del còmput de la mitjana de l’expedient.

 

Els crèdits que no siguin susceptibles de reconeixement s’hauran de matricular i cursar normalment.

 

4. La Gestió Acadèmica t’informarà del període d’automatrícula (juliol). En accedir a l’aplicació hauràs de seleccionar únicament les assignatures que no has pogut reconèixer. Posteriorment, la gestió acadèmica afegirà les assignatures reconegudes.