Màster Universitari en Màrqueting

Impulsar una formació analítica i gerencial completa en el camp del màrqueting

Professorat Màster Oficial - Màrqueting

Coordinació del màster

Mª Pilar López Belbeze

master.marqueting@uab.cat

Direcció del màster

Dr. Jordi López Sintas
Dr. Joan Llonch Andreu

Llistat de professorat

Professor/a Àrea Categoria Recerca
Camatarri , Stefano Ciència Política i de l'Administració Investigadors/es Programa Ramón Y Cajal Recerca
Guinjoan Cesena, Marc Ciència Política i de l'Administració Professor/a Lector/a Recerca
Rico Camps, Guillermo Ciència Política i de l'Administració Agregat/ada Contractat/ada Doctor/a Recerca
Professor/a Àrea Categoria Recerca
Pellicer Cardona, Isabel Psicologia Social Professor/a Lector/a Recerca
Professor/a Àrea Categoria Recerca
Borras Catala, Vicent Eduardo Sociologia Prof Titulars d'Universitat Recerca
Professor/a Àrea Categoria Recerca
Lopez Vicario, Jose Teoria del Senyal i Comunicacions Catedràtic/a Contractat/ada Doctor/a Recerca
Morell Perez, Antoni Teoria del Senyal i Comunicacions Agregat/ada Contractat/ada Doctor/a Recerca
Professor/a Àrea Categoria Recerca
Gallo Martinez, Rosalia Comercialització i Investigació de Mercats Prof Titulars d'Universitat Recerca
Gamundi Ballbé, Jordi Comercialització i Investigació de Mercats Professor/a Associat/ada Laboral Recerca
Guerrero Gonzalez, Montserrat Comercialització i Investigació de Mercats Professor/a Associat/ada Laboral Recerca
Lamberti , Giuseppe Comercialització i Investigació de Mercats Professor/a Lector/a Recerca
Llonch Andreu, Joan Comercialització i Investigació de Mercats Prof Titulars d'Universitat Recerca
Lopez Sintas, Jordi Comercialització i Investigació de Mercats Catedratic/a d'Universitat Recerca
López Belbeze, María Pilar Comercialització i Investigació de Mercats Prof Titulars d'Universitat Recerca
Obis Artal, Maria Teresa Organització d'Empreses Prof Titulars d'Universitat Recerca
Ortin Angel, Pedro Organització d'Empreses Catedratic/a d'Universitat Recerca

Professorat

El professorat del màster en Màrqueting procedeix des tres departaments de la de la UAB: el Departament  d'Empresa, el Departament de Sociologia i el Departament de Psicologia. Tot i que tenen procedències diferents, tots ells, comparteixen un fort compromís per als valors acadèmics més alts, així com un enfocament internacional.