SGIQ de la Facultat
Sistema de Garantia Interna de Qualitat (SGIQ) de la Facultat de Dret
La UAB ha desenvolupat un Sistema de Garantía Interna de Qualitat marc (SIGQ de la UAB) a partir del qual s’ha elaborat el Sistema de Garantia Interna de Qualitat de la Facultat de Dret (SGIQ_FD).
El SGIQ-FD reflecteix la preocupació de l’institució i el seu compromís per la qualitat dels seus estudis de grau i postgrau.
La Facultat de Dret ha creat la Comissió de Qualitat encarregada de vetllar per l’assegurament de la millora docent contínua del centre, entre d’altres funcions.
Aquest sistema de gestió de la qualitat s’ha dissenyat seguint recomanacions de la OQD i de les agències de qualitat AQU, ANECA i ENQA
Objectius estratègics de la Facultat
Manual del SGIQ de la Facultat de Dret
Mapa de processos del SGIQ de la facultat de Dret
Calendari i Agenda Visita Comitè Avaluació Extern
Certificat AUDIT del Sistema de Garantía Interna de Qualitat de la Facultat de Dret (noviembre 2010)
Informe de Seguiment de Centre de la Facultat 22/23
Processos del SGIQ de la Facultat de Dret
Processos estratègics
PE01 Definició de la política i objectius de qualitat
PE02 Definició, desplegament i seguiment del SGIQ
PE03 Creació i disseny de noves titulacions. Mapa de titulacions
PE04 Definició de la política del PDI
PE05 Definició de la Política del PTGAS
Processos claus
PC01 Perfils d'ingrés, graduació i accès als estudis
PC02 Programació docent de les assignatures. Guies docents
PC03A Gestió de les pràctiques externes
PC03B Gestió dels Treballs de final d'Estudis
PC04 Orientació a l'estudiant
PC05 Avaluació de l'Estudiant
PC06 Gestió de la mobilitat dels estudiants
PC07 Seguiment, avaluació i millora de les titulacions
PC08 Modificació i extinció de les titulacions de Grau i Màster Universitari
PC09 Gestió documental
PC10 Acreditació de titulacions de Graus i de Màsters Universitaris
Processos de suport
PS01 Formació i innovació docent
PS02 Formació del PTGAS
PS03 Gestió de recursos materials
PS04 Organització acadèmica
PS05 Gestió de suggeriments, queixes i felicitacions
PS06 Satisfacció dels grups d'interès
PS07 Inserció laboral dels titulats
PS08 Informació pública i rendició de comptes
PS09 Avaluació del PDI
PS10 Avaluació del PTGAS
PS11 Gestió de Serveis