Cursos propedèutics de Castellà: fluidesa

CURS DE CASTELLÀ: FLUÏDESA

CURS 2024/2025

La Facultat ofereix un curs de castellà: fluïdesa, adreçat a estudiants de llengua materna no espanyola de les titulacions de màster de la UAB, amb l’objectiu de millorar les habilitats lingüístiques de registre acadèmic i amb la finalitat de millorar la qualitat dels seus treballs acadèmics.

Durada: 40 hores lectives.
Temporada lectiva: de l'2 al 9 de setembre.

Horari: els dies 2, 3, 4, 5, 6, 9  de setembre, de 9 a 12.30 i de 13.30 a 17.00 amb pauses (total: 40 hores)

Lloc: aula a convenir de la FTI

Heu de lliurar la sol·licitud i el resguard de pagament abans del 30 de juliol  al Suport Logístic i Punt d’Informació o per correu electrònic: documentacio.matricula.fti@uab.cat

Presentació i objectius

El curs pretén ser una actualització dels coneixements del estudiants de castellà com a llengua estrangera. L'objectiu fonamental d’aquest curs propedèutic és situar el futur estudiant al lloc geogràfic on es parla la llengua que han après al seu país. El curs té com a meta posar a punt els coneixements gramaticals i les competències de comprensió i expressió oral i escrita dels estudiants per a un seguiment més efectiu tant de les assignatures de llengua castellana o idioma castellà com de traducció amb aquesta llengua.

Es realitzaran activitats a classe a partir d’un quadern de materials; el penúltim o l’últim dia del curs es realitzarà un petit examen per tal de poder orientar l’estudiant en la seva progressió. Els estudiants hauran de realitzar diferents activitats dintre i fora de l’aula.

Continguts:

Els continguts exactes seran en funció dels coneixements concrets i les necessitats dels estudiants del curs revisant diferents aspectes dels diferents nivells (sobretot A1-B2).

Comprensió escrita; comprensió oral.

Producció escrita; producció oral.

Revisió gramatical.

El lliurament del formulari de matrícula juntament amb el comprovant de pagament el podeu realitzar de la següent manera:

• Al correu electrònic: g.academica.fti@uab.cat des del vostre electrònic institucional identificant-vos amb el NIU
  • Entregant-lo al Suport Logístic i Punt d'Informació
  • Per correu postal a l’adreça següent:

Facultat de Traducció i Interpretació
    Gestió Acadèmica
    Plaça del Coneixement Edifici K
    08193 Bellaterra

Formulari d'inscripció i programa:

Si tens dubtes sobre si hauries de fer el curs o no, fes aquesta prova:

La professora del curs corregirà i comentarà la teva prova.