Estudiar

Simultaneïtat i reincorporacions

Simultaneïtat

Si ja has iniciat uns estudis de grau i vols cursar un altre estudi de grau alhora, has de fer la preinscripció universitària per tenir una plaça al nou estudi. A més de fer la preinscripció, t'hauràs d'informar a la universitat que imparteix el nou estudi per saber si has de fer alguna sol·licitud concreta perquè t'autoritzin aquesta simultaneïtat.

En cas que no hagis de fer cap sol·licitud, si a la preinscripció t'adjudiquen una plaça a la nova formació, podràs cursar els dos estudis simultàniament. En cas que la universitat et demani fer una sol·licitud, a més d'adjudicar-te una plaça a la preinscripció, se't requerirà tenir el permís de la universitat de destinació per cursar els dos estudis.

Reincorporacions

Si vols continuar uns estudis que vas iniciar a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i vas abandonar, has de sol·licitar la reincorporació.

També, en cas que abandonessis els estudis per començar una altra formació en un centre de la UAB o per continuar-la o per començar estudis a una altra universitat, has de sol·licitar la reincorporació.

És requisit per sol·licitar la reincorporació no haver esgotat el règim de permanència de la UAB dels estudis als quals et vulguis reincorporar, excepte en cas que s'hagi esgotat la sisena convocatòria en uns estudis anteriors a l’Espai Europeu d'Educació.

Com sol·licitar la reincorporació

Has de sol·licitar la reincorporació al deganat o a la direcció del centre corresponent, omplint el formulari de sol·licitud de reincorporació, que també pots recollir a la gestió acadèmica del centre.

Cada facultat o escola fixa els terminis per presentar les sol·licituds de reincorporació. Consulta directament en gestió acadèmica del centre on vols reincorporar-te.