Participa i guanya! Ajuda'ns a posar nom a les sales de treball en grup de la Biblioteca Universitària de Sabadell !

Mans aixecades

La Biblioteca Universitària de Sabadell posa en marxa una iniciativa on es demana la col·laboració d’estudiants, PDI i PAS. Es tracta d’una activitat participativa on es demana la col·laboració per posar noms a les sales de treball en grup.

14/03/2023

Aquestes sales són espais molt necessaris per a l'aprenentatge col·laboratiu i la generació d'idees innovadores, i en conseqüència, volem que tinguin un nom que les identifiqui i que els doni caràcter i personalitat pròpia.

Els noms suggerits han de pertànyer a personatges il·lustres sabadellencs o relacionats amb l’àmbit de coneixement de les titulacions del Campus UAB Sabadell.

Cada proposta haurà d’anar acompanyada d’una breu explicació del personatge i el motiu de la candidatura.

Es poden fer arribar les propostes fins al 22 de maig de 2023, a les 24:00h.

Com proposar noms per a les sales?

• Donant resposta al tuit del perfil de la Biblioteca Universitària de Sabadell (@busuab)
  • Publicant una piulada a Twitter amb el hashtag #BatejaLesSales.
  • Penjant un post-it a la pissarra instal·lada a la Biblioteca Universitària de Sabadell per aquest motiu i/o al vestíbul principal del Campus UAB Sabadell.
  • A través del formulari: https://forms.office.com/e/22nxrTjY1m

Aquesta iniciativa pretén fomentar la creativitat, el treball col·laboratiu i el sentit de pertinença de la comunitat universitària.

A més, com a incentiu, hi haurà un sorteig entre els participants amb un premi. No perdis l’oportunitat de posar nom a les sales de treball en grup. Participa i demostra el teu talent!

Més informació: Activitat participativa: Posa nom a les sales de treball en grup!

Aquesta notícia s'emmarca dins dels següents ODS

• Educació de qualitat