La Biofarra 2019

Biofarra 2019
La festa per excel·lència de l’alumnat de la Facultat de Biociències present també a la Biblioteca de Ciència i Tecnologia

07/05/2019

La Biofarra celebra la seva 5a edició de la mà de l'univers Marvel, coincidint amb el final de la fase d'onze anys a la gran pantalla.

En aquesta ocasió, la Biblioteca de Ciència i Tecnologia omplirà les seves vitrines amb superherois i superheroïnes que ens explicaran la ciència que s’amaga als seus còmics: la modificació genètica d'Spider-Man, la regeneració cel·lular de Hulk o l'exploració del món subatòmic d'Antman seran només algunes de les fantàstiques històries que podrem conèixer.

Voleu saber-ne més? Passeu-vos per la Biblioteca de Ciència i Tecnologia del 2 al 17 de maig i descobrireu la ciència que desplega Marvel a través del muntatge de la Biofarra.

Us esperem!

Fotografies de l’exposició: ddd.uab.cat/record/204124