L'spin-off AllRead, seleccionada per al programa d'acceleració GoHub

L’spin-off AllRead, seleccionada per al programa d’acceleració GoHub

L'spin-off del Centre de Visió per Computador de la UAB AllRead ha estat una de les set empreses emergents escollides per formar part de l'open innovation hub de Global Omnium, el GoHub. Ha estat triada entre més de 500 projectes presentats i rebrà suport i finançament.

16/04/2020

El grup empresarial Global Omnium ha seleccionat, entre les més de 500 propostes rebudes, set projectes d'innovació tecnològica de tot l’estat espanyol per formar part del seu programa d’acceleració GoHub.

L'objectiu d’aquest programa és donar suport als projectes en el desenvolupament de negoci i validació tecnològica de les seves propostes per tal que arribin al mercat al més aviat possible, i puguin contribuir a la transformació de la indústria.

Les empreses escollides, que durant els sis mesos de duració del programa estaran a la seu central de GoHub de València, comptaran amb el suport i mentoria d’experts. Global Omnium també invertirà 750.000 euros entre tots els projectes.

Totes les propostes seleccionades, que són de l’àmbit tecnològic anomenat deep tech, tenen en comú que poden contribuir a l’optimització de costos, automatització de processos, i innovació i digitalització del sector empresarial.

La solució disruptiva que ofereix AllRead Machine Learning Technologies permet localitzar un text numèric o codi de qualsevol part d’una imatge sense haver-la de segmentar. La nova tecnologia segueix un model de xarxa neuronal, que es pot entrenar i adaptar a diferents escenaris operatius o industrials.