Exposició fotogràfica: 100 anys Organización Colegial Veterinaria

Imatge Exposició BV 100 OCV

L'Organización Colegial Veterinaria (OCV) celebra els seus 100 anys amb aquesta exposició fotogràfica, destacant el servei essencial que presten els veterinaris a la societat.

03/06/2024

Hi trobareu 59 fotografies que recullen instantànies sobre la importància de la professió veterinària per garantir la sanitat animal, la seguretat alimentària i la salut pública , retratant aspectes com fires ramaderes, inspeccions d'aliments, clínica d'èquids, laboratoris, incorporació de la dona a la professió, sanejaments pecuaris, espectacles taurins o animals de companyia.

El conjunt de fotografies procedeixen de col·legis provincials veterinaris, particulars i entitats com el Museu de Veterinària Militar.

Estrenem amb aquesta exposició les instal·lacions d’exposició que vam actualitzar fa uns mesos a l’entrada de la Biblioteca.

Us animem a visitar-la !

Aquesta notícia s'emmarca dins dels següents ODS

• Treball digne i creixement econòmic
  • Salut i benestar