AB-Biotics tanca un acord amb l'INIA per desenvolupar soques probiòtiques

AB-Biotics tanca un acord amb l’Inia per desenvolupar soques probiòtiques
Aquesta empresa, spin-off de la UAB, ha signat un conveni amb l'Institut Nacional d’Investigació i Tecnologia Agrària (INIA) per dur a terme activitats de caracterització i estudi de soques amb potencial probiòtic per a la seva futura comercialització.

13/02/2020

Si fruit d’aquest conveni, de dos anys de durada prorrogables, s'obtenen resultats susceptibles de protecció, AB-Biotics serà la responsable dels estudis de patentabilitat i de la preparació de patents. A més, la companyia tindrà una llicència exclusiva mundial, amb drets de subllicència de les seves tecnologies protegides per patents.

AB-Biotics és una companyia de biotecnologia aplicada a la salut fundada el 2004 per dos estudiants de la UAB, Sergi Audivert i Miquel Àngel Bonachera, juntament amb el catedràtic de Tecnologia dels Aliments Buenaventura Guamis. Recentment l'empresa ha passat a ser una filial del grup multinacional japonès Kaneka Corporation. Van cotitzar al mercat alternatiu borsari des del 2010 fins al novembre de 2019.