XXIII Jornada dels Economistes

La Jornada dels Economistes és una exposició per ensenyar a la societat qui són i què fan els economistes. L’esdeveniment serà el dia 9 de novembre a l’Hotel Crowne Plaza Barcelona Fira Center. Els alumnes poden assistir gratuïtament.

18/10/2018

Assistència gratuïta prèvia inscripció

La XXIII Jornada dels Economistes, organitzada pel Col·legi d’Economistes de Catalunya, es realitzarà divendres 9 de novembre a l’Hotel Crowne Plaza Barcelona Fira Center. La Jornada és un “aparador per mostrar a la societat qui som i què fem els economistes i què és el que tenim en comú: l’Economia i l’Empresa”. Els alumnes de la nostra facultat poden assistir gratuïtament amb inscripció prèvia.

La conferència inaugural la protagonitzarà Joan Clos, exalcalde de Barcelona (1997-2006) i director executiu del programa ONU-Habitat per fer que les ciutats fossin més sostenibles i prosperes. La Jornada, sota el títol “Ciutat innovació. Espai de coneixement i creació”, continuarà amb dos torns de set sessions.

A les seus del Col·legi a Tarragona, Girona i Lleida tindrà lloc una Sessió de la Jornada els dies 18 d’octubre, 15 de novembre i 22 de novembre respectivament.

Per assistir, s’ha d’omplir un formulari a http://www.jornadaeconomistes.cat/ i escollir una sessió de cada torn.