XV Cicle de conferències de l'Aula Iuslaboralista

IMG_TALK

El divendres 2 de desembre se celebrarà la segona sessió del XV Cicle de conferències de l'Aula Iuslaboralista. La temàtica que es tractarà seran les administracions públiques i la contractació. Serà a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret, entre les 13:30 i 15:30 h del migdia.

04/11/2022

El divendres 2 de desembre se celebrarà la segona sessió del XV Cicle de conferències de l'Aula Iuslaboralista. La temàtica que es tractarà seran les administracions públiques i la contractació. Serà a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret, entre les 13:30 i 15:30 h del migdia.

Respecte al format de les conferències, es continuarà amb el mateix model, una ponència impartida per un expert i un posterior debat al que seguirà, donada l'hora, un petit refrigeri en el qual es podrà seguir parlant. Les sessions començaran a les 13’30h i, com a regla general, es desenvoluparan, el primer divendres lectiu de cada mes (no la primera sessió). Totes les sessions es desenvoluparan, per a facilitar la discussió franca i honesta, sota la denominada Regla de Chatham House, (els participants tenen el dret d'utilitzar la informació que reben, però no es pot identificar el que va dir un individu específic).

El lloc on s'impartiran les conferències serà la sala de Juntes de la Facultat de Dret de la UAB, i el preu d'inscripció és de 240 euros per a les 8 sessions. S’entregarà un diploma acreditatiu de l’assistència.

Per consultar la programació i accedir al bolletí d'inscripció aneu al següent document.

Més informació: XV Cicle de conferències