Webinar sobre la nova Reforma Laboral

Persones treballant

El dijous 22 de setembre se celebrarà l’últim webinar de la xarxa Alumini de Relacions Laborals sobre la Reforma Laboral. En l’acte s’incidirà en la contractació formativa i reforma de l’Estatut del becari.

19/09/2022

La reforma laboral de 2021 ha incidit de manera significativa en el règim jurídic de la contractació formativa. La reforma ha afectat a la denominació -contracte de formació en alternança i per a l’obtenció de pràctica professional adequada, però també ha reforçat el  paper formatiu dels contractes, el que es reflecteix en el nou règim de durades màximes, o bé en la intensificació d’alguns requisits.

Aquestes i altres qüestions s’abordaran en profunditat en el proper webinar sobre la Reforma Laboral “Contractació formativa i reforma de l’Estatut del becari”, que se celebrarà el dijous 22 de setembre de 18:30 a 20:00 h. La conferència comptarà amb la presència de Ricardo Esteban Legarreta, Vicedegà d’Ordenació Acadèmica i coordinador del Grau en Dret, i està organitzada per la xarxa de Relacions Laborals, coordinat per la Dra. Maria Jesús Espuny.

Totes les sessions són gratuïtes per totes les persones de la comunitat universitària de la UAB (PAS, PDI, alumnes i alumini).

Us podeu inscriure en el següent enllaç: Inscripció Cicle RRLL Reforma Laboral: Contractació formativa i reforma de l’Estatut del becari (google.com)