Webinar: 'La gestió documental datificada. Reptes professionals en el context de la transformació digital'

Webinar Postgrau Documents Electrònics

L’Escola organitza dijous 16 de juliol un webinar gratuït sobre la gestió documental datificada i la transformació digital, a càrrec de Jordi Serra, professor i investigador de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona (UB). La sessió finalitzarà amb una presentació del Postgrau Online en Gestió de Documents Electrònics. Inscripcions obertes.

25/06/2020

L’Escola Superior d’Arxivística i Gestió de Documents oferirà el dijous 16 de juliol, de 17 a 18:30h, el webinar gratuït: “La gestió documental datificada. Reptes professionals en el context de la transformació digital”.

El webinar serà en castellà i anirà a càrrec de Jordi Serra, professor i investigador de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona (UB). Jordi Serra té més de 20 anys d’experiència en gestió documental, processos i administració electrònica, i actualment és assessor en projectes de gestió documental electrònica i preservació digital en l’àmbit públic i privat. Ha sigut membre del DLM-Forum on Electronic Records de la Comissió Europea, del projecte d’investigació internacional InterPARES-3 Team, i forma part del Comitè Tècnic de Normalització de Documentació (AEN/CTN 50) de l’Associació Espanyola de Normalització (AENOR) en representació de l’Associació d’Arxivers i Gestors de Documents de Catalunya.

Al final de la sessió es farà una presentació del Postgrau en Gestió de Documents Electrònics, que enguany s’impartirà en modalitat 100% online i en un únic any acadèmic. Es tracta d’un programa que capacita als professionals per a la gestió, el tractament i la preservació dels documents electrònics, i aporta les eines necessàries per donar resposta a les demandes de la societat del coneixement i de l'administració electrònica, tant en organitzacions públiques com privades.

La presentació del Postgrau anirà a càrrec de Carmen García Meilán, coordinadora de formació continuada de l’Escola Superior d'Arxivística i Gestió Documental de la UAB.

Totes les persones inscrites rebran un correu electrònic 5 minuts abans de la sessió amb un enllaç per accedir al webinar, que es farà a través de la plataforma Zoom. Es recomana disposar d’àudio, micròfon i càmera.

Inscripcions obertes.